Elektronická komunikace se správcem

Datum: 2.7.2015  |  Organizace: CENTRA a.s.  |  Firemní článek

Společnost CENTRA a.s. připravila novinku v oblasti elektronické komunikace. Na webu společnosti nyní naleznete nový formulář pro zasílání požadavků, dotazů, podnětů apod.

CENTRA a.s.
Plzeňská 3185/5b
15000 Praha 5

tel.:+420 251 119 400
e-mail:
web:www.centra.eu

K jakékoli komunikaci se správcem, pro podávání podnětů, dotazů, stížností, reklamací nebo žádostí nejrůznějšího charakteru lze kromě již zavedených forem (písemně, e-mailem, telefonicky či osobně v úředních hodinách na příslušném středisku) také využít helpdeskového formuláře, který je dostupný na stránkách společnosti CENTRA a. s. v klientské sekci.

Formulář je napojen na tzv. Taskpool, systém, který eviduje zadané požadavky klientů (tzv. tasky), způsob jejich řešení, umožňuje vzájemnou komunikaci zadavatele s řešitelem a eviduje jednotlivé termíny. Systém poskytuje maximálně komfortní zadávání požadavků během několika sekund a přiřazením unikátního identifikačního čísla každému ze zadaných požadavků umožňuje jednoduchou a rychlou kontrolu.

Při každém zadání nového požadavku nebo změně již zadaného, vč. připojování příloh, je automaticky vygenerován odkaz odeslaný na e-mailovou adresu žadatele, tzv. notifikační e-mail, který zadavatele kdykoli dovede k záznamu požadavku a jeho aktuálnímu stavu, informuje o průběhu práce na požadavku automatizovaným principem a plní kontrolní a notifikační úlohu.




Klienti mají dále možnost aktivně se zúčastňovat záznamů v samotném evidenčním systému, kdy ve výchozím nastavení je systém možno využívat bez jakékoli registrace. Využití systému se obejde bez jakýchkoli odborných školení a bez zvláštních nároků na technické vybavení.


Odesláním vyplněného formuláře se požadavek automaticky promítne do systému Taskpool, přidělí se příslušnému středisku správy nemovitostí a přiřadí se mu identifikační číslo. Současně je automaticky vypraven notifikační e-mail na adresu zadavatele vyplněnou ve vstupním formuláři. Při každém dalším úkonu v systému (přidělení požadavku konkrétnímu pracovníkovi, záznam jednotlivých kroků, které jsou pro jeho řešení konány, apod.) je opět vypraven notifikační e-mail s odkazem na webovou schránku, kde je požadavek evidován (obr. 3).

Po dořešení zadaného požadavku řešitel příslušný task dokončí, o čemž je zadavatel informován, a pokud se způsobem řešení nesouhlasí, je požadavek vrácen zpět jako aktivní a je dále řešen. Po konečném dořešení se Task přesouvá do archívu, kde je uložen a kdykoli k dohledání.

 

Vstupní formulář k zadání nového požadavku je jednoduchý a obsahuje pouze několik povinných vstupních údajů:

  • jméno a příjmení žadatele
  • e-mail žadatele (na který jsou automaticky zasílány notifikační e-maily)
  • telefonního číslo žadatele
  • adresa předmětu požadavku (je napojena na registr nemovitostí spravovaných společností CENTRA, při vyplňování počátku názvu ulice se automaticky nabízí adresa objektu; při správném vyplnění adresy se automaticky přiřadí e-mailová adresa střediska, které má předmětný dům ve správě)
  • předmět požadavku (jeho jednoduché označení, stručný název)
  • text s podrobnějším popisem požadavku
  • ke každému požadavku lze připojit neomezený počet příloh dle potřeby
 

Datum: 2.7.2015
Organizace: CENTRA a.s.



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


Témata 2018

Normy

Knihovna FM

Partner - Facility management

logo Mark2 Corporation

Odborné semináře TZB-info

Odborné semináře - Správa a provoz nemovitostí, FM v praxi
Správa budov, úspory energií a správa technického zařízení od předních odborníků. Témata přizpůsobíme vašim potřebám. Školení vícedenní i na 1 den na vybrané téma. Máte dotazy nebo zájem o školení?
Přečtěte si reakce účastníků 5 denních seminářů 3+ 2 dny s certifikátem:
Podzim 2013: Praha 6 Petřiny
Únor 2014: Hotel Golf, Praha
Podzim 2014: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2015: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2016: Aquapalace Hotel Prague
Březen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2017: Aquapalace Hotel Prague


účastníci semináře FM

Spolupráce

Česká pobočka mezinárodní asociace Facility managementu (IFMA CZ) www.ifma.cz

Odborný garant

Petra Gütterová
 
 

Aktuální články na ESTAV.czStát chce půjčit mladým rodinám na bydlení až dva miliony korunDo 3. ročníku České ceny za architekturu se přihlásilo 145 realizacíDveře bez rušivých detailů pro dokonalý interiérSpolečnost HELUZ byla oceněna na veletrhu Coneco