S moderními softwary mají generální dodavatelé náskok před konkurencí
Ruční zapisování závad, zdlouhavá komunikace nebo manuální sestavování reportů již nemusí být součástí každodenní práce na stavbě. Digitální nástroje výrazně urychlují procesy od evidence nedostatků, přes plnění úkolů až po tvorbu strukturovaných výstupů.

„Díky výraznému omezení administrativy a snížení chyb, které často vznikají při ručním zpracování dat, dochází k úsporám nákladů a lepší ochraně marží. Využívání softwaru pro řízení staveb navíc umožňuje rozpoznání problémů dříve, než se z nich stanou skutečná rizika. Tím se snižuje prostor pro neshody nebo případné soudní spory,“ říká Adam Heres Vostárek, regionální manažer PlanRadaru, přední platformy pro digitální dokumentaci, komunikaci a reporting během výstavby a správy nemovitostí.
Nejúčinnější řešení pro generální dodavatele jsou přitom ta, která fungují bez složitého zaškolování a s běžně dostupnými zařízeními – stačí PC, tablet nebo mobilní telefon, který má v dnešní době každý po ruce. Zásadní je také bezproblémová integrace s nástroji, které firmy běžně využívají. PlanRadar proto umožňuje snadné propojení s Dropboxem, Google Diskem nebo OneDrivem. Řešení Open API a Webhook navíc firmám dovoluje začlenit platformu do vlastního softwarového ekosystému a automatizovat důležité procesy.
PlanRadar umožňuje zefektivnit zavedené postupy od výběrového řízení přes realizaci až po předání dokončeného projektu.