Firemní identita v provozu: Kde logo pomáhá a kde škodí
Logo je základním prvkem vizuální komunikace každé firmy. Logo však nestačí pouze vytvořit, musíte s ním umět strategicky pracovat. Jak na funkční a ekologický branding?

Kam umístit firemní logo?
Logo je samozřejmě nutné mít na všech reklamních materiálech, od letáků, webu, sociálních sítí až po obaly a dárkové předměty. Nezapomeňte jej však umístit i na dokumenty, vizitky či do podpisu e-mailu, díky čemuž budete působit profesionálněji i při komunikaci s obchodními partnery.
Firemní logo je také nedílnou součástí kanceláří, provozoven a prodejen. Mělo by být proto u vstupu i v interiérech. Zajímavým způsobem, jak posilnit značku, je umístění loga na vstupní rohože a pracovní oděvy.
Branding pracovního oblečení
Umístěním loga na čisticích rohožích a pracovních oděvech nejenže posilňujete svoji značku a utváříte pozitivní první dojem, ale také pomáháte klientům se zorientovat.
Logotypy mohou být umístěny na jakémkoliv pracovním oděvu formou výšivky, nášivky či nažehlováním. Velikost a umístění firemního loga závisí na konkrétní profesi, například ve stavebnictví jsou vhodnější velká loga viditelná z dálky, v obchodech postačí menší na hrudi.
Při výběru firemního textilu zvažte i ekologické aspekty a vybírejte dodavatele, který klade důraz na udržitelnost a pracovní oblečení s logem pronajímá a používá opakovaně.
Kdy umístění loga firmám škodí?
Pokud logo nebude v souladu s grafickým manuálem, může vaši značku naopak poškodit. I drobné odchylky v barvách či mírné rozostření působí neprofesionálně. Logo neumisťujte na místa, kde se může poškodit či ušpinit, ale ani tam, kde odpoutává pozornost od důležitých informací.

Společnost Lindström patří mezi přední evropské textilní servisní společnosti s více než 170letou tradicí. Nabízí vše pro čistotu a design interiérů, firemní odívání a ochranu zaměstnanců.