Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Nová revizní aplikace Inspecto existuje v mobilní i webové verzi

Datum: 27.11.2018 02:01  |  Organizace: Inspecto s.r.o.  |  Firemní zpráva

Společnost Inspecto začala prodávat stejnojmennou aplikaci určenou pro provádění a evidenci revizí. Aplikace vytváří chybové databáze, udržuje kontinuálně archiv operací a zajišťuje i legislativní správnost vložených údajů. Inspecto funguje jak v klasickém prostředí webového prohlížeče, tak v mobilní verzi pro Android.

Inspecto s.r.o.
Pařížská 68/9
110 00 Praha 1 - Josefov

tel.:+420 266 055 648
e-mail:
web:inspecto.online

Inspecto je online software, který díky plánovači a přednastaveným postupům usnadňuje a zrychluje provádění revizních činností. Aplikace vytváří evidenci klientů i jednotlivých měřidel, zajišťuje metrologický proces a nabízí aktivní propojení aplikace na definice technických normativů. Obsahuje rovněž průběžně aktualizovanou databázi závad, která má přes 20 000 položek. Inspecto pracuje na mobilních zařízeních (Android) i v běžných webových prohlížečích. Umožňuje tak vytvoření revizní zprávy přímo v místě revize.

Tomáš Šimek CTO ve společnosti Inspecto k vývoji aplikace říká: “Na počátku jsme si stanovili cíl vytvořit užitečný nástroj, který zrychlí provedení jakékoli technické revize, sníží související administrativní zátěž a systémově umožní sdílení databází. To zjednoduší i každý následující revizní úkon a také vytváření následných revizí.”

Aplikace aktuálně obsahuje modul pro revize vyhrazených technických elektrických zařízení (VTEZ), který se skládá z oddílů elektrické stroje, zařízení pro obloukové svařování, elektrické spotřebiče a systém ochrany před bleskem. V lednu 2019 pak bude doplněn o oddíl elektroinstalace. Každý oddíl obsahuje šablony pro revizní činnost dle konkrétních norem. Inspecto pracuje na principu přednastavených postupů, které zajišťují optimální sled revizních činností. Revizní technik má ale stále možnost kdykoli doplnit specifickou dokumentaci nebo rozšířit rozsah prohlídek a měření.


 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 



Související z oboru

Energetický management

13.12.2018 | Doc. Ing. Alena Tichá, PhD.,FAST - VUT Brno a Ing. Michal Prak, E.ON Česká republika, s.r.o.
Článek se zaměřuje na implementaci mezinárodní normy ISO 50001 – Systémy managementu hospodaření s energií. Na příkladech z praxe jsou popsány nástroje a postupy pro naplňování předpokladu zmíněné normy, kterým je snižování energetické náročnosti a emisí skleníkových plynů.

V pracovním oblečení strávíme největší část svého života

12.12.2018
Boty k obleku si složitě a dlouho vybíráme a jsme připraveni za ně utratit i čtyřmístnou sumu. Na druhou stranu se někdy zdráháme zaplatit tisíc korun za pracovní boty. „A přitom to jsou boty, ve kterých strávíme největší část svého produktivního života. Tak proč by měly být nekvalitní a hlavním porovnávacím parametrem by měla být cena?“ ptá se Leonard Mynář, generální ředitel Canis Safety, výrobce pracovního oblečení, obuvi a pomůcek.
BIM © LaCozza - Fotolia.com

Nová softwarová řešení na podporu BIM jsou na vzestupu

7.12.2018 | tisková zpráva
Informační modelování staveb BIM se stalo hlavní hnací silou inovací a efektivity ve stavebnictví. Navíc zásadně ovlivňuje také facility management a šetří náklady na něj. Pojem „digitální dvojče“ staveb se na BIM World 2018 skloňoval v mnoha příspěvcích zahraničních účastníků, a není tudíž pochyb, že je vnímán jako hlavní správná cesta pro BIM.

M2C uvádí na trh elektronickou recepční

6.12.2018 | Mark2 Corporation Czech a.s.
Česká společnost M2C, která nabízí služby integrovaného facility managementu v 11 zemích Evropy, vyvinula produkt M2C E-Reception. Jde o unikátní technologii s non-stop provozem, která nabízí výrazné zefektivnění obslužnosti budov. Představuje širokou možnost využití v administrativních budovách, nemocnicích, hotelích, logistických centrech nebo státních úřadech a ve školách.
Zasedačka roku 2017 - interiéry vítěze SAP, zdroj článek TZB-info

Požadavky na kancelářské prostory

28.11.2018 | redakce, Ing. arch. Petr Brandejský
Na Týdnu facility managementu v Brně zaujala i přednáška kolegy Ing. arch. Petra Brandejského o vybavení kanceláří jako odpověď na trend, kdy vliv administrativních budov na zdraví, produktivitu a komfort uživatelů je pro klienty hodně atraktivní a má velký vliv na hodnotu nemovitosti.

Témata 2018

technická podpora výrobců

Normy

Knihovna FM

Odborné semináře TZB-info

Odborné semináře - Správa a provoz nemovitostí, FM v praxi
Správa budov, úspory energií a správa technického zařízení od předních odborníků. Témata přizpůsobíme vašim potřebám. Školení vícedenní i na 1 den na vybrané téma. Máte dotazy nebo zájem o školení?
Přečtěte si reakce účastníků 5 denních seminářů 3+ 2 dny s certifikátem:
Podzim 2013: Praha 6 Petřiny
Únor 2014: Hotel Golf, Praha
Podzim 2014: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2015: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2016: Aquapalace Hotel Prague
Březen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2017: Aquapalace Hotel Prague


účastníci semináře FM

Spolupráce

Česká pobočka mezinárodní asociace Facility managementu (IFMA CZ) www.ifma.cz

Odborný garant

Petra Gütterová