Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Informace o náhradním plnění od D.I.SEVEN SERVICE

Datum: 29.12.2018 4:42  |  Organizace: D.I.SEVEN SERVICE s.r.o.  |  Firemní zpráva

Náhradní plnění je odběr služeb od firem, které zaměstnávají osoby zdravotně postižené. Podívejte se, proč odebírat služby od D.I.SEVEN SERVICE.

D.I.SEVEN SERVICE s.r.o.
Randova 3205/2
150 00 Praha 5

tel.:284 860 001
e-mail:
web:www.disevenservice.cz

Informace o náhradním plnění od D.I.SEVEN SERVICE

Zaměstnáváte-li více než 25 zaměstnanců, je Vaší povinností dostát povinného podílu 4 % zaměstnanců se zdravotním postižením. V opačném případě musíte zaplatit nemalou sankci do státního rozpočtu.

Praktickým řešením je pak náhradní plnění této povinnosti prostřednictvím odběru služeb od zaměstnavatelů s více než 50 % zaměstnanci.

Výhody náhradního plnění
  • pomůže Vám splnit povinný podíl
  • získáte touto cestou užitečné služby či zboží
  • ušetříte na odvodu do státního rozpočtu
  • nepřímo podpoříte zaměstnávání OZP osob

Souhrn plnění povinného podílu je pak k nahlédnutí na stránkách Ministerstva práce a sociálních věcí.

Služby, které lze pro náhradní plnění využít
  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Recepční a vrátné služby
  • Organizační služby
  • Správa a údržba zeleně

Díky náhradnímu plnění můžete získat služby, které bezpochybně využijete pro chod své společnosti. Vám tak odpadne práce s jejich zajišťováním, dostanete již profesionálně vyškolené a vybavené pracovníky a především splníte svůj povinný podíl zaměstnávání osob se zdravotním postižením.

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Súbor bytových domov a jeho navrhovanie s využitím BIM procesov

18.3.2019 | Ing. Kamil Laco, PhD., Stavebná fakulta STU v Bratislave, Katedra betónových konštrukcií a mostov
BIM procesy priniesli do projekcie zlepšenú koordináciu medzi jednotlivými profesiami a v prípade profesie statiky uľahčenie prác pri vytváraní modelu nosnej konštrukcie. Odstránila sa duplicitná robota, kde museli byť tie isté konštrukčné prvky byť modelované dvoma kanceláriami, ako architektonickou, tak aj statickou. Naviac sú teraz tieto modely prepojené a zároveň koordinované. Celý proces si v tomto článku predstavíme na projekte nosnej konštrukcie súboru bytových domov so spoločným podzemným podlažím. Je navrhovaný na základe platných európskych noriem s využitím BIM procesov pri jeho návrhu aj výkresovej dokumentácie. Štvorica bytových domov je delená na 4 bloky (každý blok pre príslušný bytový dom), delený na 4 dilatačné celky. Bloky A a B vytvárajú 1 spoločný celok, blok C a blok D osobitné celky a 1 podzemný blok prepája bloky C a D. Počas celej projekčnej fázy projektu pre stavebné povolenie bol 3D model nosnej konštrukcie prepojený s architektonickým modelom, čo zabezpečovalo koordináciu medzi architektonickou kanceláriou a projektantom statiky.
© Fotolia.com

HK ČR se ostře vymezuje proti schválené podobě zákona o zpracování osobních údajů

17.3.2019 | redakce s využitím tiskové zprávy HK ČR
Podle Hospodářské komory se jedná o další z řady příkladů, kdy stát podnikatele znevýhodňuje oproti ostatním právním subjektům v České republice.

Úloha facility managementu při tvorbě pracovního prostředí – 2. část

4.3.2019 | doc. Ing. Viera Somorová, PhD., Katedra technológie stavieb Stavebná fakulta STU BA
Facility management prispieva k plynulému priebehu hlavnej činnosti organizácie a pomáha vytvárať pre pracovníkov kvalitné pracovné prostredie, ktoré je predpokladom k zvyšovaniu výkonu, zlepšovaniu kvality práce, znižovaniu výskytu zdravotných obtiaží a stresových faktorov.

Facility manager a poplachové systémy - jednodenní školení jaro 2019

1.3.2019 | redakce
TZB-info ve středu 22. května 2019 opět pořádá jednodenní tématický seminář pro facility managery na téma poplachové zabezpečovací a tísňové, kamerové a přístupové systémy a jejich kombinace. Jak to je s výběrem podle ceny a jak si v praxi poradit při výběru nejvhodnějšího řešení?

Práce ve výškách v průmyslu a ochrana proti pádu

27.2.2019 | Ing. Petr Kurtin, inspektor oddělení inspekce BOZPOblastní inspektorát práce pro Ústecký kraj a Liberecký kraj
Polohovací systémy zaměstnance nejen ochrání, ale usnadní jim i samotnou práci (systém je drží a pracovníci mají volné ruce). Vedle nich správně navržené a správně používané zádržné systémy zajistí, aby v případě pádu nebyly následky pro zaměstnance fatální.

Témata 2019

Tabulky a výpočty

Normy

Knihovna FM

Partneři - Facility management

Odborné semináře TZB-info

Odborné semináře - Správa a provoz nemovitostí, FM v praxi
Správa budov, úspory energií a správa technického zařízení od předních odborníků. Témata přizpůsobíme vašim potřebám. Školení vícedenní i na 1 den na vybrané téma. Máte dotazy nebo zájem o školení?
Přečtěte si reakce účastníků 5 denních seminářů 3+ 2 dny s certifikátem:
Podzim 2013: Praha 6 Petřiny
Únor 2014: Hotel Golf, Praha
Podzim 2014: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2015: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2016: Aquapalace Hotel Prague
Březen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2018: Aquapalace Hotel Prague


účastníci semináře FM

Spolupráce

Česká pobočka mezinárodní asociace Facility managementu (IFMA CZ) www.ifma.cz

Odborný garant

Petra Gütterová