Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Náhradní plnění od D.I.SEVEN

Datum: 22.12.2018 4:53  |  Organizace: D.I. SEVEN, a.s.  |  Firemní zpráva

Zjistěte vše o náhradním plnění od D.I.SEVEN.

D.I. SEVEN, a.s.
Randova 3205/2
150 00 Praha 5

tel.:318 404 329
e-mail:
web:www.diseven.cz

Náhradní plnění od D.I.SEVEN

Co je náhradní plnění?

Náhradní plnění je způsob, jak splnit podíl zaměstnanců OZP povinný pro všechny soukromé a státní společnosti, které zaměstnávají 25 a více zaměstnanců a to v povinném podílu 4% k celkovému počtu zaměstnanců.

7 důvodů, proč náhradní plnění od D.I.SEVEN
  1. Podpoříte zaměstnávání OZP
  2. Splníte zákonem stanovený povinný poddíl OZP
  3. Ušetříte na odvodech státu
  4. Postaráme se o administrativu za Vás
  5. Získáte služby od certifikované společnosti. Včasným zajištěním služeb splníte povinné podmínky
  6. Peníze neodevzdáte pouze státu, ale získáte služby navíc
Jak na náhradní plnění v 5 krocích:
  1. Vyberte si služby, které budou pro Vaši společnost užitečné. Služby můžete kombinovat.
  2. Objem poskytovaných služeb v rámci náhradního plnění je státem limitován vy výši 36 násobku průměrné měsíční mzdy předchozího roku. Zajistěte si odběr služeb včas.
  3. Spolehlivý poskytovatel náhradního plnění si musí vést pečlivou dokumentaci o dodání služeb pro náhradní plnění. U nás si ji můžete kdykoliv vyžádat.
  4. Koncem každého roku dochází k vyhlášení průměrné mzdy za I. až III. čtvrtletí, která určuje výši náhradního plnění. Po aktuálním přepočtení doobjednejte služby nebo splňte odvodem státu.
  5. Staráme se o veškerou administrativu. v řádném termínu zavedeme do centrální evidence způsob plnění povinného podílu. Na Vás je jen ohlášení o splnění povinného podílu do 15.2.
 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Súbor bytových domov a jeho navrhovanie s využitím BIM procesov

18.3.2019 | Ing. Kamil Laco, PhD., Stavebná fakulta STU v Bratislave, Katedra betónových konštrukcií a mostov
BIM procesy priniesli do projekcie zlepšenú koordináciu medzi jednotlivými profesiami a v prípade profesie statiky uľahčenie prác pri vytváraní modelu nosnej konštrukcie. Odstránila sa duplicitná robota, kde museli byť tie isté konštrukčné prvky byť modelované dvoma kanceláriami, ako architektonickou, tak aj statickou. Naviac sú teraz tieto modely prepojené a zároveň koordinované. Celý proces si v tomto článku predstavíme na projekte nosnej konštrukcie súboru bytových domov so spoločným podzemným podlažím. Je navrhovaný na základe platných európskych noriem s využitím BIM procesov pri jeho návrhu aj výkresovej dokumentácie. Štvorica bytových domov je delená na 4 bloky (každý blok pre príslušný bytový dom), delený na 4 dilatačné celky. Bloky A a B vytvárajú 1 spoločný celok, blok C a blok D osobitné celky a 1 podzemný blok prepája bloky C a D. Počas celej projekčnej fázy projektu pre stavebné povolenie bol 3D model nosnej konštrukcie prepojený s architektonickým modelom, čo zabezpečovalo koordináciu medzi architektonickou kanceláriou a projektantom statiky.
© Fotolia.com

HK ČR se ostře vymezuje proti schválené podobě zákona o zpracování osobních údajů

17.3.2019 | redakce s využitím tiskové zprávy HK ČR
Podle Hospodářské komory se jedná o další z řady příkladů, kdy stát podnikatele znevýhodňuje oproti ostatním právním subjektům v České republice.

Úloha facility managementu při tvorbě pracovního prostředí – 2. část

4.3.2019 | doc. Ing. Viera Somorová, PhD., Katedra technológie stavieb Stavebná fakulta STU BA
Facility management prispieva k plynulému priebehu hlavnej činnosti organizácie a pomáha vytvárať pre pracovníkov kvalitné pracovné prostredie, ktoré je predpokladom k zvyšovaniu výkonu, zlepšovaniu kvality práce, znižovaniu výskytu zdravotných obtiaží a stresových faktorov.

Facility manager a poplachové systémy - jednodenní školení jaro 2019

1.3.2019 | redakce
TZB-info ve středu 22. května 2019 opět pořádá jednodenní tématický seminář pro facility managery na téma poplachové zabezpečovací a tísňové, kamerové a přístupové systémy a jejich kombinace. Jak to je s výběrem podle ceny a jak si v praxi poradit při výběru nejvhodnějšího řešení?

Práce ve výškách v průmyslu a ochrana proti pádu

27.2.2019 | Ing. Petr Kurtin, inspektor oddělení inspekce BOZPOblastní inspektorát práce pro Ústecký kraj a Liberecký kraj
Polohovací systémy zaměstnance nejen ochrání, ale usnadní jim i samotnou práci (systém je drží a pracovníci mají volné ruce). Vedle nich správně navržené a správně používané zádržné systémy zajistí, aby v případě pádu nebyly následky pro zaměstnance fatální.

Témata 2019

Tabulky a výpočty

Normy

Knihovna FM

Partneři - Facility management

Odborné semináře TZB-info

Odborné semináře - Správa a provoz nemovitostí, FM v praxi
Správa budov, úspory energií a správa technického zařízení od předních odborníků. Témata přizpůsobíme vašim potřebám. Školení vícedenní i na 1 den na vybrané téma. Máte dotazy nebo zájem o školení?
Přečtěte si reakce účastníků 5 denních seminářů 3+ 2 dny s certifikátem:
Podzim 2013: Praha 6 Petřiny
Únor 2014: Hotel Golf, Praha
Podzim 2014: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2015: Aquapalace Hotel Prague
Podzim 2016: Aquapalace Hotel Prague
Březen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2017: Aquapalace Hotel Prague
Říjen 2018: Aquapalace Hotel Prague


účastníci semináře FM

Spolupráce

Česká pobočka mezinárodní asociace Facility managementu (IFMA CZ) www.ifma.cz

Odborný garant

Petra Gütterová