Předstěnové instalační prvky WC Nicoll INEO jsou nosné konstrukce pro montáž závěsných klozetů. Součástí nosné konstrukce je integrovaná splachovací nádržka, která je po instalaci prvku umístěna ve stěně, instalační příčce nebo předstěně.
Se vzrůstajícími požadavky na komfort bydlení vzrůstají požadavky na vlastnosti konstrukcí a stavebních materiálů z nich postavených v akceptovatelném ekonomickém rámci. Tento obecný trend na rozvinutém stavebním trhu můžeme zúžit i na požadavky zvukové izolace konstrukcí. Tento příspěvek přináší postřehy inovativního technického řešení zdicích prvků.
Recenzovaný V článku jsou prezentovány výsledky experimentálního měření průtoků studené a teplé vody v rekonstruovaném potrubí bytového domu. Naměřené průtoky jsou porovnány s výpočtovými hodnotami podle norem STN 73 6655, DIN 1988-300 a s hodnotami vypočtenými výpočtovým programem. Výsledky lze aplikovat na optimalizaci návrhu vnitřních vodovodů a rovněž na optimalizaci dimenzování zařízení na přípravu teplé vody a jeho zdroje tepla.
S novým rokem i novou vládou se pojí mnohá očekávání a česká energetika nové impulzy nepochybně potřebuje. Stagnující obnovitelné zdroje, obtíže s čerpáním prostředků na energetickou efektivitu, otevřená debata o stavbě nových jaderných bloků, posilování spolupráce v rámci evropské Energetické unie nebo naplňování Pařížské dohody o ochraně klimatu – to je jen několik vybraných úkolů, jež čekají na posun.
Firma TOMTON s.r.o. je mladá česká firma, která o sobě dává vědět nejen na českém trhu. Usiluje o to být lídrem v technických, designových a ekologických inovacích v Evropě, a to v oblasti otopných těles a jejich interakce s moderními, nízkoenergetickými systémy vytápění. Na trh uvádí otopná tělesa s vysokou přidanou hodnotou pro zákazníka – design, ekologie, inovace, výkon – to vše v sobě TOMTON radiátory obsahují.
Jménem společnosti Wienerberger a Tondach Vás zveme na 8. ročník konference pro stavební profesionály Wienerberger fórum 2018. Odbornou veřejnost, zejména projektanty, architekty a stavitele seznámíme s novinkami a praktickými informacemi z oblasti stavebnictví. Přijďte si rozšířit své stavební obzory.
Při cvičení složek Integrovaného záchranného systému v Praze vyšla najevo nevýhoda záložních elektrocentrál s dieselovými motory, a to díky omezené době provozu. Záložní dieselgenerátory mají standardně palivovou nádrž dostačující na 8-10 hodin provozu. Pokud ale dojde skutečně k plošnému blackoutu v rámci kraje nebo celé ČR, bude záložní elektrocentrála v provozu několik desítek hodin, případně dní.