Aquatherm i na Slovensku každé dva roky

Datum: 11.9.2016  |  Organizace: MDL Expo, s.r.o.  |  Firemní článek

Aquatherm Nitra se bude konat od 7. do 10. 2. 2017 a kromě přechodu na dvouletý cyklus jsme pro vystavovatele i návštěvníky připravili řadu novinek, např. slosování online registrací návštěvníků a výherci bude ještě během veletrhu předán FIAT FIORINO COMBI.

MDL Expo, s.r.o.
Šmeralova 170/ 31
170 00 Praha 7

tel.: +420 602 299 614, +421 948 955 721
e-mail:
web:www.mdlexpo.cz

Nemluvíme pouze o počátku organizování veletrhu v dvouletém cyklu, ale o budování odborného veletrhu TZB, který cíleně a komplexně zastřeší a odprezentuje budovu jako jeden celek z pohledu vytápění, měření, řízení a regulace, zdravotechniky, ale i vzduchotechniky, chlazení a klimatizace.

Aquatherm Nitra je dnes na Slovensku jediným mezinárodním odborným veletrhem v oblasti TZB, který má reálnou šanci výše uvedené naplnit.

A proč dvouletý cyklus veletrhu?

Jsou to především ekonomické důvody, které musí naši klienti řešit denně, ale i prodlužování intervalů zavádění nových výrobků na trh. Konkrétní termín včetně konání v lichých letech jsme pečlivě vybírali právě s ohledem na Vás, naše klienty, s maximálním možným přihlédnutím k nosným odborným akcím jak doma, tak i v zahraničí, se zvláštním ohledem na Aquatherm Praha (sudé roky).

A jaké další změny se připravují?


AUTOMOBIL PRO VAŠE NÁVŠTĚVNÍKY
  • soutěž pro návštěvníky veletrhu
  • losování všech online registrací
  • slavnostní předání výhry ještě během veletrhu
Nová reklama
  • navýšení budgetu mediální kampaně o 30 % na 85 000 EUR
  • posílení billboardové kampaně o 60 %
  • pokrytí území všech 138 slovenských měst, budeme vidět v každém koutě Slovenska
  • TV kampaň na TA3, rádiové spoty s dosahem po celém Slovensku
  • posílení inzerce a PR v odborném a denním tisku v kombinaci s lifestylovými časopisy
  • INTERNET – image a PR digitální kampaně zaměřeno zejména na architekty, projektanty, instalatéry a montážní firmy
  • GOOGLE SEARCH – umístění Vámi vybraných klíčových slov do internetové kampaně, dodejte nám 5 Vašich vlastních slov a buďte na prvním místě v Google již 14 dní před veletrhem
Naše aplikace ATapp® nyní i pro návštěvníky = výměna informací online NOVINKA
  • „označte si svůj exponát“, každý návštěvník získá naši aplikaci ATapp® do svého telefonu a bude si moci „přečíst“ Váš exponát - název, typ, parametry, prodejce, zástupce podle regionů včetně kontaktů
  • získání kontaktu na návštěvníka jedním kliknutím zůstává i v roce 2017, jak pro Android tak nově i IOS



A co bude výsledkem ?

  • rozšíření výstavní plochy o 25 %
  • rozšíření reklamních aktivit o 35 %
  • rozšíření PR prostoru pro vystavovatele = smysluplné prezentace (pravidelný mailing na 14 000 aktivních odběratelů newsletteru, prezentace na webu, prezentace v rámci naší mediální kampaně)
  • přímá komunikace s návštěvníky pomocí veletržní aplikace
  • střídání veletrhu v kontextu České a Slovenské republiky = DIVERZIFIKACE NÁKLADŮ, OBNOVA PRODUKTŮ
  • aktivní akvizice v zahraničí, úzká spolupráce s rodinou Aquatherm ve světě = mezinárodní portfolio přímo prezentovaných i zastoupených značek
  • nový model doprovodného programu pod záštitou profesionálů a odborníků z oblasti TZB ze Slovenska i zahraničí za účasti asociací ze Slovenska i z úrovně EU, ve stávajících prostorách veletržní haly M3, tak i v nově vybudovaném konferenčním centru

 

Datum: 11.9.2016
Organizace: MDL Expo, s.r.o.



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


 
 

Aktuální články na ESTAV.czDo 3. ročníku České ceny za architekturu se přihlásilo 145 realizacíDveře bez rušivých detailů pro dokonalý interiérSpolečnost HELUZ byla oceněna na veletrhu ConecoNa chatě po zimě zkontrolujte navlhlé zásuvky či prodlužovací kabely