Nabídka pro výrobce stavebních materiálů – řeči obrazů lidé rozumějí

Datum: 11.3.2018  |  Autor: Ing. Dagmar Kopačková, Ph.D., redakce

Přinášíme rozhovor s Kamilem Levinským, Managing Directorem společnosti Movisio, která se řídí heslem, že jeden obraz vydá za tisíc slov, a nabízí interaktivní vizualizace, konfigurátory, videa a animace. Zasaďte své vize a produkty do reálného prostředí a ukažte zákazníkům jejich přednosti.

TZB-info: Vaše nabídka cílí na výrobce stavebních materiálů, případně stavební firmy s nějakou specifickou nabídkou. V čem přesně mohou technologie pomoci? Je to jen „na krásu“?
Kamil Levinský, Managing Director
Kamil Levinský, Managing Director

Kamil Levinský, Managing Director, Movisio: "V dnešní době vyhrává ten, kdo své zákazníky přesvědčí, že nabízí lepší produkty a služby než konkurence. Ale krásná slova a dlouhé popisy v katalogu nikoho neohromí. Lidé rozumějí řeči obrazů. Na tom stavíme a s využitím 3D grafiky posouváme prezentaci firem a produktů na vyšší úroveň. Vytváříme obsah, který je nejen vizuálně atraktivní, ale je především přesvědčivější.

S využitím 3D animací a interaktivních prezentací umíme ukázat, v čem jednotlivé produkty a technologie vynikají. Díky 3D řezům se umíme podívat pod povrch stavebních materiálů a vysvětlit vlastnosti, které bychom v reálném prostředí nemohli zobrazit. Pomocí 3D modelů můžeme zobrazit všechny vrstvy materiálů a detaily stavebních konstrukcí. 3D grafiku umíme i rozhýbat a simulovat důležité procesy a předvádět instalační návody. Velkou výhodou je také cena, protože 3D animace jsou finančně mnohem příznivější než živé natáčení videí."

TZB-info: Může grafika nahradit potřebu jazykových mutací?

Kamil Levinský, Managing Director, Movisio: "Říká se, že jeden obraz vydá za tisíc slov. Řeč obrazů je zkrátka univerzální, proto 3D grafice rozumí všichni. Díky 3D animacím si klienti prohlédnou produkty ze všech stran, zevnitř i v pohybu a snadno pochopí jejich fungování. Máme zkušenost, že žádné další vysvětlování a jazykové mutace nejsou potřeba."

TZB-info: Jak dlouhá je tradice Vaší firmy a jaká byla nějaká zajímavá reference?

Kamil Levinský, Managing Director, Movisio: "Na českém trhu jsme průkopníky 3D grafiky a sofistikovaných videokompozic, kterými se zabýváme již více než 15 let. Stále rosteme, protože nám nové technologie otevírají nové možnosti. Dnes vidíme velký potenciál ve virtuální a rozšířené realitě. Jsme jedni z prvních na trhu, kteří ve virtuální realitě vymodelovali velký kancelářský projekt. Developer mohl pozvat své klienty na virtuální prohlídku a ukázat svůj projekt v plné kráse, i když budova zatím nestála a existovala pouze ve stavebních plánech.



Na českém trhu je Movisio průkopníkem 3D grafiky a sofistikovaných videokompozic, zdroj: Movisio

Na českém trhu je Movisio průkopníkem 3D grafiky a sofistikovaných videokompozic, zdroj: Movisio

Virtuální realitu uplatňujeme i v projektech z oblasti strojírenství a stavebnictví. Klientům ukazujeme, jak díky ní mohou zkrátit a zlevnit vývoj prototypů, pomocí vizualizace ve virtuální realitě validovat konstrukční návrhy a ergonomii nebo optimalizovat celé výrobní a montážní procesy. Virtuální realita umožňuje simulovat servisní zásahy, pracovní postupy nebo školit zaměstnance. Je to technologie, která od základů mění celá odvětví a způsob prodeje a prezentace služeb."

TZB-info: Sami jste byli investorem budovy v těsném sousedství svých kanceláří a plánovali jste natáčení průběhu stavby a zpracování do video nabídky prostor k pronájmu? Realizovali jste již tyto své plány?

Kamil Levinský, Managing Director, Movisio: "Zákazníky je potřeba přesvědčit ještě předtím, než si mohou přijít prohlédnout nový byt, dům nebo kancelář. U zmiňovaného rezidenčního projektu v Praze-Michli developerské společnosti Lysithea jsme se ujali kompletní prezentace. Nové bydlení jsme představili v dynamické a emocemi nabité animaci a vizualizacích. Rozhodující je totiž první dojem a ten musí být perfektní. Náklady na poutavou vizualizaci jsou v celkovém rozpočtu bytových jednotek zanedbatelnou položkou, přitom jejich dopad na rychlost prodeje je významný."





Z vizualizací rezidenčního projektu v Praze-Michli developerské společnosti Lysithea, zdroj: Movisio

Děkuji za rozhovor a těšíme se na výsledky Vaší práce. Ať se Vám daří. D. Kopačková

 

Hodnotit:  

Datum: 11.3.2018
Autor: Ing. Dagmar Kopačková, Ph.D., redakce   všechny články autora



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


Témata 2018

technická podpora výrobců
 
 

Aktuální články na ESTAV.czVláda by měla v říjnu od MMR mít návrh zákona o sociálním bydleníJak omezit šíření bakterií ve veřejných prostorách?Doporučené rozměry dveří a směr jejich otevíráníProdejní ceny bytů v ČR ke konci března vzrostly o 16 procent