Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Technologické firmy mohou získat vouchery na prezentaci produktů a služeb

Technologické firmy z jižní Moravy se můžou do projektu přihlásit od 2.1. Brno jim dá na spolupráci s kreativci prostřednictvím JIC až 100.000 Kč. Výzva je otevřená do 17.2.2017.

Efektivnější marketingová strategie, přívětivě navržená zákaznická zkušenost i svižné prezentační video. I tak můžou vypadat výstupy ze spolupráce s kreativními profesionály. Co pro to musí firmy udělat? Firma se zaregistruje na stránkách projektu, absolvuje seminář o spolupráci s kreativci a jednoho z nich si vybere. Společně vytvoří návrh spolupráce a firma ho nahraje na web JIC.
V dubnu pak zástupci Brna a JIC vylosují až padesátku firem, které získají poukazy, tedy proplacení 75 % nákladů (maximálně ale 100 tisíc korun).

Zúčastnit se můžou všechny jihomoravské technologické firmy

Těmi je myšlený malý nebo střední podnik s méně než 250 zaměstnanci a oborem podnikání v pokročilých strojírenských a výrobních technologiích, vývoji softwaru a hardwaru, výrobě přesných přístrojů, technologiích pro letecký průmysl či působící v oblasti léčiv, lékařské péče a diagnostiky.
„Jedná se o prioritní obory Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje. Jsou to obory, na kterých Brno i jižní Morava staví svou konkurenceschopnost. Právě podpora kreativních oborů se regionu dlouhodobě vyplácí a proto město podporuje ze svého rozpočtu projekt Kreativních voucherů Brno, které mají za cíl stimulovat firmy k úspěšné prezentaci produktů a služeb navenek,“ vysvětluje náměstek primátora města Brna pro oblast Smart city Jaroslav Kacer.

Zkušenost z loňského roku

V loňské pilotní výzvě toho využila brněnská společnost věnující se IT službám.
„Poptávali jsme texty o našich službách. Nevznikaly ale tak, že by si někdo sedl a napsal je. Copywriteři nás místo toho posadili do zasedačky a prostřednictvím workshopu se nás snažili podrobně poznat a přivést k tomu, abychom si sami mohli uvědomit benefity, které zákazníkům dáváme. Jako technikovi, který nerozumí kreativním procesům, by mi spolupráce přišla zdlouhavá a drahá, ale teď chápu její hodnotu a vyplatila by se mi i bez voucheru,“ shrnuje ředitel společnosti CDC Data Luboš Strapina. Jeho společnost spolupracovala s copywritery ze společnosti Pábení.
Zmíněnou společnost a dalších více než sto kreativců, ze kterých si můžou firmy vybrat partnera ke spolupráci, najdou zájemci v kreativní galerii na internetových stránkách projektu. Do ní se mohli zaregistrovat prověření profesionálové, kteří se na trhu pohybují minimálně tři roky. Pochází z oborů jako je grafika, design, marketing, copywriting, design služeb, tvorba webových stránek, ale i fotografie nebo práce s videem, hudbou a zvukem.

Na poukazy věnovalo Brno 4 miliony Kč

Na poukazy věnovalo 4 miliony korun město Brno a dalo je na starost JIC (Jihomoravskému inovačnímu centru) jakožto organizaci zřízené na podporu inovativního podnikání v kraji. Podrobnosti k projektu nebo u projektové manažerky Kreativních voucherů Brno Haliny Jílkové.

 
 
Reklama