Technologické firmy mohou získat vouchery na prezentaci produktů a služeb

Datum: 4.1.2017 11:50  |  Organizace: Jihomoravské inovační centrum  |  Firemní zpráva

Technologické firmy z jižní Moravy se můžou do projektu přihlásit od 2.1. Brno jim dá na spolupráci s kreativci prostřednictvím JIC až 100.000 Kč. Výzva je otevřená do 17.2.2017.

Technologické firmy mohou získat vouchery na prezentaci produktů a služeb

Efektivnější marketingová strategie, přívětivě navržená zákaznická zkušenost i svižné prezentační video. I tak můžou vypadat výstupy ze spolupráce s kreativními profesionály. Co pro to musí firmy udělat? Firma se zaregistruje na stránkách projektu, absolvuje seminář o spolupráci s kreativci a jednoho z nich si vybere. Společně vytvoří návrh spolupráce a firma ho nahraje na web JIC.
V dubnu pak zástupci Brna a JIC vylosují až padesátku firem, které získají poukazy, tedy proplacení 75 % nákladů (maximálně ale 100 tisíc korun).

Zúčastnit se můžou všechny jihomoravské technologické firmy

Těmi je myšlený malý nebo střední podnik s méně než 250 zaměstnanci a oborem podnikání v pokročilých strojírenských a výrobních technologiích, vývoji softwaru a hardwaru, výrobě přesných přístrojů, technologiích pro letecký průmysl či působící v oblasti léčiv, lékařské péče a diagnostiky.
„Jedná se o prioritní obory Regionální inovační strategie Jihomoravského kraje. Jsou to obory, na kterých Brno i jižní Morava staví svou konkurenceschopnost. Právě podpora kreativních oborů se regionu dlouhodobě vyplácí a proto město podporuje ze svého rozpočtu projekt Kreativních voucherů Brno, které mají za cíl stimulovat firmy k úspěšné prezentaci produktů a služeb navenek,“ vysvětluje náměstek primátora města Brna pro oblast Smart city Jaroslav Kacer.

Zkušenost z loňského roku

V loňské pilotní výzvě toho využila brněnská společnost věnující se IT službám.
„Poptávali jsme texty o našich službách. Nevznikaly ale tak, že by si někdo sedl a napsal je. Copywriteři nás místo toho posadili do zasedačky a prostřednictvím workshopu se nás snažili podrobně poznat a přivést k tomu, abychom si sami mohli uvědomit benefity, které zákazníkům dáváme. Jako technikovi, který nerozumí kreativním procesům, by mi spolupráce přišla zdlouhavá a drahá, ale teď chápu její hodnotu a vyplatila by se mi i bez voucheru,“ shrnuje ředitel společnosti CDC Data Luboš Strapina. Jeho společnost spolupracovala s copywritery ze společnosti Pábení.
Zmíněnou společnost a dalších více než sto kreativců, ze kterých si můžou firmy vybrat partnera ke spolupráci, najdou zájemci v kreativní galerii na internetových stránkách projektu. Do ní se mohli zaregistrovat prověření profesionálové, kteří se na trhu pohybují minimálně tři roky. Pochází z oborů jako je grafika, design, marketing, copywriting, design služeb, tvorba webových stránek, ale i fotografie nebo práce s videem, hudbou a zvukem.

Na poukazy věnovalo Brno 4 miliony Kč

Na poukazy věnovalo 4 miliony korun město Brno a dalo je na starost JIC (Jihomoravskému inovačnímu centru) jakožto organizaci zřízené na podporu inovativního podnikání v kraji. Podrobnosti k projektu nebo u projektové manažerky Kreativních voucherů Brno Haliny Jílkové.

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Blogger  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 

Projekty 2017

 
 

Aktuální články na ESTAV.czZrcadla na stropě dávají prostoru další dimenzi. Knihkupectví působí jako chrámV Nové Roli začne letos revitalizace panelákových sídlišťNové brány Výstaviště v Holešovicích mohou být v roce 2018, opravy se dočká i lapidárium