Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Online účet u dodavatele energií vám pomůže udržet výdaje pod kontrolou

Při výběru dodavatele elektřiny nebo plynu je pro většinu spotřebitelů zpravidla nejdůležitější cena, tedy jestli a kolik ušetří.

Vedle toho se ale čím dál více lidí zajímá také o to, jak se o ně jejich dodavatel postará a jak s ním můžou řešit své požadavky.

Nejste si jistí, jestli máte zaplacené správně všechny zálohy? Potřebujete změnit způsob jejich úhrady? Chcete oznámit nové kontaktní údaje? Kvůli těmto maličkostem se vám většinou nechce hned volat na zákaznickou linku nebo běhat do zákaznického centra. Ideální je, pokud si můžete vyřídit tyto záležitosti online, prostřednictvím tzv. „webové kanceláře“.

Například klienti Bohemia Energy mají díky webové kanceláři kdykoli k dispozici přehled o svém zákaznickém účtu. Najdou zde detaily odběrného místa a jeho spotřebu, historii požadavků, mají přístup ke všem vystaveným fakturám i aktuálním ceníkům. A samozřejmě zde mohou řadu svých požadavků přímo vyřídit. „Nejčastěji zde zadávají samoodečty, mění si výši záloh nebo způsob vracení přeplatku, kupříkladu ze složenky na bankovní účet,“ uvádí Robert Šíma, ředitel zákaznické péče Bohemia Energy, a dodává: „Nově ve webové kanceláři nabízíme možnost zaplatit za spotřebovanou energii jednoduše platební kartou.“

Úspora a pohodli Na rozdíl od kamenných poboček nebo zákaznických linek, má webová kancelář otevřeno čtyřiadvacet hodin denně, takže vše můžete řešit v klidu z pohodlí domova. A to tehdy, kdy se to hodí právě vám, třeba večer nebo o víkendu. Online bankovní konto už dnes považujeme za samozřejmost. Stejně tak bychom tedy měli vzít v potaz kvalitu zákaznického portálu i při výběru nového dodavatele. Kromě úspory času a rychlého vyřízení požadavků tak budeme mít možnost dostat pod kontrolou i spotřebu energií.
 
 
Reklama