Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Ocenění GRAND PRIX pro estav.tv

Digitální televizi estav.tv v roce 2023 ozdobilo ocenění GRAND PRIX. Odborná porota ocenila celý koncept, ale i jednotlivá témata, rozhovory, reportáže, pořady i audiočlánky.

Více zajímavých videí na estav.tvOn-line televize pro architekturu, stavbu a bydlení

GRAND PRIX je cena pro nejlepší na stavebním veletrhu FOR ARCH v Praze

Přihlášené exponáty hodnotí porota přímo na veletrhu i na základě předem poslaných informací. A co porotu oslovilo?

  • Digitální televize www.estav.tv je přístupná v plném rozsahu zdarma a pokrývá jak témata pro odborníky, tak širokou veřejnost.
  • estav.tv nabízí nezávislé informace redakce a komentované firemní informace s provázáním na portál TZB-info s tím nejlepším renomé.
    "Pro odborníky, tedy zejména pro projektanty, správce nemovitostí, montážní firmy, údržbu nemovitostí, zástupce municipality, architekty přináší komentáře legislativy, cen, vývoje stavebního trhu, nových technologií, webináře, právní rady pro firmy a města a obce, pozvánky na akce, ukázky správné praxe. Pro širokou veřejnost nabízí zejména právní rady, poradenství o úsporách energie a užívání objektu, dotacích a informace o výrobcích," říká Ing. Dagmar Kopačková, Ph.D., ředitelka.
Co dále rozhodovalo o ocenění?
  • Obsah je garantován redakcí recenzovaného portálu TZB-info s více než 20letou historií.
  • estav.tv obsahuje část videa, část podcasty, část audiočlánky a část pořady.
  • Formáty jsou datově optimalizovány, aby umožnili maximální přístupnost veřejnosti a obsah plnil poradenskou a edukativní funkci.
  • Provázání s portály TZB-info a ESTAV.cz rozšiřuje audio a video formát o další možnost detailních informací.
  • Vysílání na estav.tv moderují odborníci v daném oboru, je tak garantována správnost a relevantní obsah, což je v dnešním digitálním prostoru velmi žádoucí. I proto je estav.tv respektován a využíván i státní správou, odborníky, veřejnoprávními médii, školami a univerzitami a výzkumnými ústavy. Na rozdíl od jiných médií není obsah zasažen a ředěn reklamou. Pokud v pořadu vystupuje zástupce firmy, pro diváka a posluchače je to vždy zřetelně a jednoznačně označeno.

Digitální televize estav.tv byla veřejností velmi kladně přijata pro obsah i strukturu

"estav.tv se stal pevnou součástí učebních materiálů škol, nabídl pro nastupující generaci atraktivní formát a snížil náklady škol na učební materiály. Osvědčil se i v době covidu, kdy nahradil jak výuku, tak konference, semináře a školení a v současné době stále některé tyto funkce plní. Firmám nabízí relevantní prostor pro informování v kontextu a video a audioobsah umožňuje předávání informací bez zbytečného cestování, nákladů na tisk a výrazně většími počtu zájemců. estav.tv nabízí ověřené a aktuální informace a redakce také nabízí služby pro firmy v podobě zpracování videí a reportáží," říká Dagmar Kopačková a doplňuje: "Redakce TZB-info a ESTAV.cz již dříve publikovala video obsah na YouTube TZB-info, ale na estav.tv máme plnou kontrolu nad obsahem včetně reklamy a věříme, že tento komfort diváci oceňují. A samozřejmě nás velmi potěšilo, že naši práci a snahu ocenila i odborná porota. A samozřejmě poděkování patří divákům, posluchačům, hostům i všem kolegům."

Digitální televize estav.tv i jako dodavatel audio a video obsahu pro potřeby firem, a to i mimo stavebnictví

Obsah vzniká v našem studiu na Petřinách. Je jen o patro výše nad redakcí. Zde natáčíme rozhovory, můžeme odsud živě vysílat, natáčíme zde komentáře, podcasty i webináře. Na řadu reportáží vyrážíme do terénu, na tiskové konference, na stavby, do firemních showroomů. "Naším cílem je ale studio a naše služby nabídnout i firmám pro natáčení prezentace výrobků, pro firemní pozvánky, rádi natočíme firemní eventy, školení, studijní focus group atd., které nejsou určeny pro publikování na estav.tv, ale jsou určeny pro firemní weby, sociální sítě nebo jiná média. A samozřejmě, že podmínkou není jen zaměření na stavebnictví. Po pravdě, někdy je fajn vystoupit z oboru," říká Tomáš Sehnal, kreativní ředitel estav.tv.
 
 
Reklama