Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Ing. František Kočí, ředitel Progres Partners Advertising, s. r. o.

Vážení vystavovatelé,

dovolte, abych Vás pozval k účasti na jubilejním desátém ročníku mezinárodního odborného veletrhu Aqua-therm Praha. Když jsme v roce 1994 uspořádali premiéru Aqua-thermu, zúčastnilo se jí 290 vystavovatelů na čisté výstavní ploše devět tisíc m². Tenkrát na veletrh přišlo přes dvacet tisíc návštěvníků. Za deset let se veletrh podstatně rozšířil a jak v počtu vystavovatelů a čisté výstavní ploše, tak v počtu návštěvníků se prakticky zdvojnásobil. Nyní je Aqua-therm Praha stěžejním veletrhem v oboru technických zařízení budov v České republice.

Chtěl bych poděkovat všem vystavovatelům, zaštiťujícím institucím a odborným garantům, kteří celých deset let, rok po roku, se na veletrhu aktivně podíleli a významně tak přispěli k jeho rozvoji a úspěchu.

Přestože se veletrh v roce 2002 konal pouhé tři měsíce po katastrofálních povodních, které do výše dvou a půl metru postihly i výstaviště v Praze-Holešovicích, na jeho průběhu to nebylo vůbec znát. Vystavovalo na něm 448 přímých vystavovatelů z České republiky a dalších 12 zemí na celkové čisté výstavní ploše přes 14 a půl tisíce m². Celkem jej zhlédlo 44.113 návštěvníků, z nichž 28.541 bylo obchodníků a odborníků.

Z průzkumu na vzorku 700 respondentů vyplynuly opět potěšitelné údaje pokud jde o skladbu návštěvníků. S nabídkou vystavovatelů bylo spokojeno 97 ­ návštěvníků a téměř 98 ­ veletrh navštíví i v roce 2003. Jistě oceníte i skutečnost, že z odborných návštěvníků na veletrh zavítalo 65 ­ pracovníků, kteří mají ve svých firmách či organizacích rozhodovací či spolurozhodovací pravomoc pokud jde o nákupy a investice. Potvrdil se trend v nárůstu počtu architektů a projektantů, který započal v roce 2001, a zvýšil se podíl návštěvníků zaměstnaných v průmyslu a obchodu. O tom, že veletrh nesloužil návštěvníkům jen k prohlídce exponátů, ale především k jednání s vystavovateli, svědčí fakt, že každý pátý návštěvník byl na veletrhu nejméně dva dny.

V prestižní soutěži o nejlepší exponáty veletrhu udělila komise nezávislých odborníků deset zlatých medailí a sedmnáct čestných uznání. Oceněny byly také nejlepší firmy v soutěži Země pro vnoučata za nejlepší projekty v oblasti úspor energie a ochrany životního prostředí.

Poslední Aqua-therm Praha přinesl i několik novinek. Vedle doprovodného odborného programu, který mimo jiné zahrnoval i druhou mezinárodní konferenci Východ za účasti odborníků z evropské centrály v Bruselu, to byla především premiéra sekce bazénů a saun. Veletrh také reagoval na povodně s akcí Teplo do vánoc postiženým lidem. Poprvé byly uděleny i ceny za nejlepší expozici, firemní internetové stránky a inzerát k veletrhu. Druhým rokem byla v provozu internetová kavárna portálu TZB-info a tradičně se v rámci veletrhu uskutečnila celostátní soutěž učňů.

Vážení vystavovatelé,
věřím, že si nenecháte ujít příležitost v roce 2003 vystavovat na jubilejním veletrhu Aqua-therm Praha a pochlubit se svými výrobky a službami. Vždyť je to právě tento veletrh, který je navštěvován obchodníky a odborníky, na nichž máte zájem. A to nejen z České republiky, ale i z okolních zemí.

Ing. František Kočí
ředitel Progres Partners Advertising, s. r. o.

 
 
Reklama