Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Mottem letošního roku SUSO bylo „Řemeslo je správná volba“.

Ve dnech 16. – 19. září 2014 proběhlo na veletrhu FOR ARCH finále Soutěžní přehlídky stavebních řemesel SUSO. Skvělá atmosféra střídala napětí mladých řemeslníků.

Podle hlavního porotce soutěže, Libora Malého, nebyly mezi soutěžícími příliš velké rozdíly.
„Bylo vidět, že jsou tihle kluci z letošního ročníku opravdu nejlepší. Rozdíly byly malé a rozhodovaly skutečně jen maličkosti,“ uvedl Malý. „Kluci si uvědomují, že úspěch v takové soutěži jim dá do ruky to nejlepší doporučení pro budoucího zaměstnavatele a rozhodně od řemesla neutečou. Jedním z největších úspěchů letošního ročníku je to, že jedna pražská firma si mezi finalisty vybere své budoucí zaměstnance. Díky SUSO tak již nyní studenti získají skvělé zaměstnání,“ dodal Malý.

Studenti prezentují sebe i školu

Ve finále se soutěžící chtěli ukázat a někteří se přiznali, že by jim vítězství moc pomohlo. „Opravdu bych chtěl moc vyhrát. Zařizuju si malou dílnu a ty ceny by se mi do začátku moc hodily,“ uvedl mladý truhlář.
Soutěžilo se o hodnotné ceny, například o hoblici Ramia, dlabačku od firmy Houfek, přímočarou pilu od Mafell, vrtačku DeWalt či poukaz na pracovní oblečení Carhartt.

  • Generální partner: Wienerberger cihlářský průmysl a.s.
  • Hlavní partneři: Schiedel, a.s., XELLA CZ s.r.o., KB – BLOK systém, s.r.o., LB Cemix, s.r.o., FOR ARCH
  • Hlavní partner oboru truhlář: Houfek, a.s.
  • Partneři: Mafell, DeWalt, Ramia tools, s.r.o., Carhartt – www.disturb.cz, DYAS.EU, a.s.
  • Hlavní mediální partner: časopis Stavebnictví, TZB Info
  • Hlavní mediální partner oboru truhlář: Dřevařský magazín
  • Mediální partner oboru truhlář: Truhlářský portál
  • Mediální partneři: České stavby, Český rozhlas, Build Info, Učitelské noviny, Deník, Stavitel, Konstrukce, Stavební.net
  • Záštita: MŠMT, MPO, HK ČR, AK ČR, SPS v ČR, AČN
  • Odborná garance: Státní úřad inspekce práce

TZB-info bylo již tradičně hlavním mediálním partnerem soutěže.
"Soutěži i všem mladým, kteří chtějí ukázat něco navíc z řemesla, moc fandíme", říká Ing. Dagmar Kopačková,. Ph.D., ředitelka TZB-info a pokračuje: "Určitě budeme rádi spolupracovat i v příštím ročníku. Je jen otázkou, zda žezlo nepřevezme náš nový portál ESTAV.cz, který je určen pro širokou stavební veřejnost."


Suso finále, For Ach Praha 2014
 
 
Reklama