Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Nová smlouva na energie? U E.ONu online, bez papíru, za pár minut a třeba i z telefonu

Díky online zasmluvnění u E.ONu podepíší klienti, kteří chtějí přejít z režimu dodavatele poslední instance (DPI), novou smlouvu na dodávky energií pohodlně, rychle, bez čekání ve frontách u poradenských center nebo na zákaznické lince.

Společnost E.ON se jako dodavatel poslední instance ze dne na den postarala o téměř 200 tisíc zákazníků nespolehlivých dodavatelů elektrické energie. Zákazníci mají v režimu DPI zajištěnu dodávku energií maximálně na šest měsíců. Během této doby si musí najít svého standardního dodavatele. Po měsíci podepsala nové smlouvy u standardních dodavatelů téměř polovina zákazníků, pro které je E.ON dodavatelem poslední instance. Na konci listopadu už to bylo víc než 75 %. Takhle rychle se povedlo zasmluvnění desítek tisíc nových klientů i díky možnosti sjednat si smlouvu online přímo na webu společnosti www.eon.cz/dpi.

Klientům od začátku doporučujeme, aby v režimu DPI nezůstávali příliš dlouho a přešli na standardní produkt, kde budou mít stabilní ceny na zafixované období a také zálohy rozložené do celého jednoho roku, a tudíž i nižší než v režimu DPI, kde jsou zálohy vypočítávány maximálně na šest měsíců, které navíc vycházejí na topnou sezonu, kdy mají lidé větší nároky na spotřebu energií, od čehož se odvíjejí i zálohy,“ vysvětluje Jan Zápotočný, místopředseda představenstva E.ON Energie. „I proto jsme pro klienty v režimu DPI vytvořili speciální webovou stránku, kde najdou všechny potřebné informace, aby se v současné situaci byli schopní zorientovat a také rovnou podepsat online smlouvu,“ dodává.

Této možnosti využil i pan Václav z Českých Budějovic. Jedenaosmdesátiletý muž byl dlouhá léta zákazníkem jednoho z dodavatelů, který ukončil činnost, a pan Václav tak přešel do režimu DPI s odběrným místem elektřiny i plynu. Nechtěl v něm ale zůstávat déle, než bylo nutné. Aktuálně už podepsal novou smlouvu u E.ONu jako u stálého dodavatele online na webu. „S pomocí rodinného známého celý proces podpisu smlouvy trval několik minut. Potřeboval jsem k tomu jen funkční e-mail, na který mi přišel podepsaný návrh smlouvy, a mobilní telefon, kam mi přišel ověřovací kód. Smlouvu jsem podepsal na dotykové obrazovce počítače, zálohy mám hned od začátku nastavené níže, než jsem míval dříve a jsem rád, že mám klid,“ popsal pan Václav. Následující pracovní den mu přišlo potvrzení podpisu smlouvy a celý převod, který za zákazníka vyřídí nový dodavatel, je pak hotový zpravidla kolem dvou až třech týdnů.

Chtěli bychom touto cestou požádat, aby starším lidem, kteří nezvládají práci s počítačem, pomohli při online zasmluvnění rodinní příslušníci nebo známí. Celý proces je nejen rychlejší a pohodlnější, ale v dnešní době zhoršující se covidové situace pro všechny také bezpečnější,“ doplňuje Jan Zápotočný.

Že lze najít stabilního dodavatele online, to dokládají i statistiky. Denně tento způsob přechodu ke stabilnímu dodavateli využívá několik tisíc zákazníků.

více info na www.eon.cz/dpi


E.ON Česká republika, s.r.o.
logo E.ON Česká republika, s.r.o.

Skupina E.ON je tradičním partnerem české energetiky. Na českém trhu působíme od roku 1998. Dodáváme elektřinu 1,2 milionu zákazníků a zemním plynem zásobujeme více než 220.000 zákazníků, a to převážně v jižních Čechách a na jižní Moravě.