Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Vyjádření One Energy & One Mobile a.s. k ukončení dodávek

Datum: 22.3.2018 21:19  |  Autor: Ing. Jan Schindler, redakce podle tiskové zprávy One Energy

V souvislosti s nepodařeným přechodem na nový informační systém se společnost dostala do situace, kdy se management společnosti rozhodl ze svého podnětu o ukončení činnosti.

V souvislosti s nepodařeným přechodem na nový informační systém a soustavnými problémy s vygenerováním platebních kalendářů a následné fakturace (vyúčtování) za dodávky elektřiny a zemního plynu se naše společnost dostala do situace, kdy nedokázala plnit přísné podmínky energetického trhu a management společnosti rozhodl ze svého podnětu o ukončení činnosti. Dnešním dnem jsme požádali Operátora trhu (OTE) o znemožnění účastnit se obchodů na krátkodobých trzích včetně zadávání bilaterálních obchodů čímž jsme přestali plnit základní úlohu subjektu zúčtování a defacto tímto krokem jsme i přestali splňovat finanční podmínky dané pravidly trhu.

Na základě této informace registrovaní účastníci trhu mohou v součinnosti se zákazníkem, kterému má být podle energetického zákona zahájena dodávka elektřiny dodavatelem poslední instance, prostřednictvím informačního systému operátora trhu podat do 22.03.2018, 24:00 hod., žádost o zrychlenou změnu dodavatele u dotčených odběrných míst podle § 59 vyhlášky o Pravidlech trhu s elektřinou. ​​V případě, že nedojde u zákazníků ke změně dodavatele, bude příslušným zákazníkům zahájena dodávka elektřiny dodavatelem poslední instance.

Příjem rychlé změny dodavatele pro odběr zemního plynu je umožněn v období od 22.3.2018 do 25.3.2018 do 8:00 hodin. Zahájení dodávek dodavatelem poslední instance, nebo jiným dodavatelem na základě rychlé změny dodavatele, nebo nezajištění dodávky, nastane 26.3.2018 v 6:00 hodin.​

Společnost dnešním dnem přestává přijímat jakékoli zákaznické požadavky a soustředí se pouze a výhradně na vyúčtování všech dodávek elektřiny a zemního plynu, s cílem vypořádat přeplatky a nedoplatky z dodávek energií a vyrovnání se se všemi věřiteli společnosti. One Energy & One Mobile v současné době již nedisponuje zákaznickým centrem a je možné ji kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu na adrese zakaznik@oneenergy.cz

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Elektřinu nebo plyn lze nově koupit jednoduše jako v e-shopu

19.3. 00:42   Sjednání dodávky elektřiny či plynu tak, jak jsme zvyklí z klasických e-shopů. To je novinka Europe Easy Energy (3-E), díky které si mohou zákazníci zařídit výhodnou elektřinu či plyn jednoduše. více >>>

ERÚ udělil rekordní pokutu

18.3. 20:11   Nekalé obchodní praktiky a další stovky přestupků proti zákonu o ochraně spotřebitele a energetickému zákonu, navíc s recidivou jsou důvody, pro které ERÚ uložil dosud nejvyšší pokutu. více >>>

ZPRÁVY BURZOVNÍHO TRHU: 11. TÝDEN 2019

18.3. 7:46   Cena zemního plynu na Českomoravské komoditní burze Kladno se držela na letošním minimu, elektřina zdražila. více >>>

Dodavatele energií vybírají Češi podle ceny a solidnosti

16.3.2019 | Ing. Jan Schindler
Mezi rozhodující kritéria při výběru dodavatele energií patří pro většinu českých zákazníků kromě ceny i důvěryhodnost a dobrá pověst firmy. Velkou důležitost Češi přikládají také finanční stabilitě zvolené společnosti. Zároveň podle většiny dotazovaných dominantní dodavatelé energií cíleně straší spotřebitele v souvislosti se změnou dodavatele.

Obchodníci, kteří nabízejí ceny plynu vyšší, než je Indikativní cena ERÚ

5.3.2019 | Ing. Jan Schindler, redakce
Indikativní cena ERÚ říká, zda ta či ona cena je férová nebo zákazník platí zbytečně mnoho. Jak se změnila tato cena pro první čtvrtletí a kteří obchodníci prodávají plyn pod nebo nad touto cenou?
diskuse: 1 příspěvek, 19.03.2019 17:46

Témata 2019

Vývoj ceny Plynu z první ruky

technická podpora výrobců