Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Aquatherm Praha 2018 - poděkování pořadatele

Vám všem, kteří jste svojí účastí podpořili veletrh Aquatherm Praha 2018, ještě jednou velice děkujeme a těšíme se na shledanou při přípravách veletrhu Aquatherm Praha 2020.

Vážené dámy a pánové, je mi velkou ctí jménem všech mých kolegů ze společnosti MDL Expo s.r.o. a jménem všech našich partnerů a spolupracovníků poděkovat Vám za účast na 22. ročníku mezinárodního odborného veletrhu Aquatherm Praha 2018.

Je nám jasné, že spousta z Vás netrpělivě čeká na vyhodnocení právě skončeného 22. ročníku již třetího v řadě po strategických změnách započatých v roce 2014, ale nejdřív nám dovolte krátkou rekapitulaci. Aquatherm Praha 2018 opět ukázal, že Česká republika si podobnou událost zaslouží a že dvouletý cyklus pořádání, kvalitní odborný doprovodný program, ale především prestižní přehlídka výrobců a generálních dodavatelů v oboru TZB z domova i ze zahraničí je tou správnou cestou, a to letošní ročník díky Vám všem opět potvrdil. Samozřejmě ne vždy se nám podaří splnit všechna předsevzetí, která si stanovíme, ale to asi známe všichni.

Co se povedlo? např. držet pro Vás ceny pro vystavovatele na úrovni z roku 2014, celostátní mediální kampaň, návštěvnická soutěž, přesunutí registračních pokladen do vnitřních prostor, zprovoznění platformy iOS pro naši veletržní aplikaci sloužící k individuálnímu ukládání kontaktů návštěvníků a naopak Vašich exponátů návštěvníky.


A co se nám nepovedlo? Určitě počasí, určitě jsme si nepřáli chřipkovou epidemii a samozřejmě to hlavní s tím spojené, a to úbytek návštěvníků oproti předposlednímu ročníku v roce 2016. Celkový pokles byl 11,8%. Samozřejmě, vždy záleží na každé firmě, jak se připraví a zpětně výsledky vyhodnotí, ale také chápeme, že část klientů spoléhá jen na nás a my se snažíme dělat maximum možného, i když to možná neumíme vždy správně vysvětlit. Každopádně pokles nás mrzí a velice rádi se s Vámi v budoucnu individuálně poradíme a budeme společně hledat nové a zajímavé kanály, jak dále na zlepšení návštěvnosti pracovat.

Aquatherm Praha očima manažera Martina Pavlaty

Celý text poděkování