Nejnavštěvovanější odborný portál
pro stavebnictví a technická zařízení budov
TZB studio
zobrazit program

Rozhovor se Zdeňkem Fučíkem nejen o vědomostní soutěži "VYHRAJ KUBÍKA OD MÉDI GEMÍKA"

Rozhovor s jednatelem společnosti Procom Bohemia s.r.o. - výhradním dovozcem kotlů GEMINOX panem Zdeňkem Fučíkem tentokrát především o nové soutěži o automobil Nissan Kubistar, ale i např. o snížení emisí skleníkových plynů, kde jak říká: "Správně zvolené kondenzační kotle hrají nezastupitelnou roli".

Představíte čtenářům, co se u Vás chystá?

Kromě standardních každoročních aktivit, jako jsou cykly odborných seminářů a školení pro projektanty a servisní techniky jsme na 1. pololetí připravili vědomostní soutěž, která by nám měla prozradit, jaké je povědomí o spokojenosti konečných uživatelů s kotli GEMINOX mezi jejich finálními dodavateli. Do soutěže jsme sice věnovali pouze jedinou cenu, ale ta by se měla stát dostatečnou motivací k účasti a pro vítěze více než smysluplným pomocníkem. Výherce od nás obdrží dodávkový automobil NISSAN KUBISTAR, dvojče Renaultu Kangoo, přezdívaný KUBÍK. Je vybaven úsporným dieselovým motorem, airbagem, satelitní navigací (zde je též předvolen předpokládaný oblíbený cíl výherce - naše sídlo), bluetooth (hrozné slovo) HF telefonní sadou, autorádiem s ovládáním na volantu, roční dálniční známkou a sadou povinné výbavy včetně reflexní vesty. Postačí tedy vyhrát, doplnit označení své firmy a přihlásit vozidlo.

To zní dobře - pro koho je ale soutěž určena?

Pravidla soutěže zveřejněná na www.geminox.cz/kubik uvádějí, že "soutěže se mohou zúčastnit výhradně podnikatelské subjekty s předmětem činnosti v oboru TZB, které mají sídlo na území České republiky a provedly fakturaci za prodej a montáž kotle GEMINOX s přiloženým odpovědním lístkem". Jinými slovy soutěž je určena především pro montážní firmy a není určena například pro velkoobchody nebo stavební firmy. Zde je nutno přiznat, že díky rostoucími prodeji přes velkoobchody nemáme se všemi montážními firmami dostatečný kontakt a tak jsme na jejich úsudek více než zvědaví.

Jak tedy zní soutěžní otázka?

Kolik procent účastníků průzkumu spokojenosti z roku 2006 odpovědělo kladně na otázku: "BYLA PRO VÁS KOUPĚ KOTLE GEMINOX SPRÁVNOU VOLBOU?"

Předpokládám, že je čím se chlubit. Co Vás vedlo k této otázce?

Naše společnost má velký zájem na neustálém zlepšování svých služeb nejen při prodeji, ale i při následném provozu kondenzačních kotlů GEMINOX. Proto je pro nás velmi důležitý zpětný ohlas konečných zákazníků. Proto jsme v rámci certifikace ISO 9001 v minulém roce provedli reprezentativní průzkum spokojenosti s výrobky GEMINOX právě mezi konečnými zákazníky.

Oslovili jsme 1.000 náhodně vybraných majitelů kondenzačních kotlů GEMINOX a odpovědělo nám více než 500 z nich. Otázka "BYLA PRO VÁS KOUPĚ KOTLE GEMINOX SPRÁVNOU VOLBOU?" byla závěrečnou, sedmou otázkou dotazníku. Nerad bych příliš ovlivňoval názory soutěžících a proto pouze "skromně" potvrdím Váš předpoklad. Ano, je se čím chlubit.

Do kdy soutěž poběží a jak bude vyhodnocena?

Soutěž probíhá v období od 1. 2. 2007 do 31. 7. 2007 a je realizována prostřednictvím odpovědních lístků, které jsou v tomto období přikládány ke každému expedovanému kotli GEMINOX.

Za správnou bude považována odpověď toho soutěžícího, který nejlépe osvědčí své vědomosti tím, že se nejvíce přiblíží hodnotě zjištěné při průzkumu spokojenosti. Výherce zveřejníme počátkem září na našich internetových stránkách, v časopise Topenářství # instalace a samozřejmě u Vás, na internetovém portálu TZB-info.

Soutěžící tedy budou tipovat. Tipněte i Vy - kolik procent soutěžících se trefí do celých čísel a jejich odpovědi se budou lišit jen za desetinou čárkou?

To, zda budou pouze tipovat nebo zda zúročí své zkušenosti, se ukáže až během soutěže. Je celkem jasné že ty firmy, které mají s kotli GEMINOX praktické zkušenosti mají mnohem větší šanci na výhru než ty, které je pouze občas namontují, když se jim je nepodaří nahradit v projektu něčím jiným. A kolik z nich se trefí do celých čísel? Doufám, že alespoň 1/4.

Vzešly z průzkumu ještě jiné zajímavé skutečnosti?

Ano, velmi potěšující, ale zároveň ještě více zavazující je, že klienti vesměs velmi kladně hodnotili nejen kotle GEMINOX samotné, ale i úroveň služeb spojených s jejich provozem.
Výsledky této části průzkumu jsou zřejmé z grafů:

Na TZB-info jste již několikrát komentoval situaci kolem vývoje trhu s plynovými kondenzačními kotli. Jaká je situace nyní - po dlouhé době plyn poprvé zlevnil v topné sezóně a zároveň to dlouho vypadalo, že už žádná zima ani nebude.

Asi nebude, ale topit se bude muset i nadále. A jak jsme slyšeli od klimatologů z Paříže, důležitým aspektem pro přežití bude mimo jiné snížení emisí skleníkových plynů. Zde budou mít správně zvolené kondenzační kotle nezastupitelnou roli. Vždyť i ty nejprimitivnější z nich splňují přísné emisní limity bez problémů.

Vraťme se na závěr k Vaší soutěžní otázce. Dáte pozorným čtenářům nápovědu?

Zde je třeba použít cimrmanovskou odpověď "my nesmíme ani naznačovat", protože jinak by celá soutěž neměla žádný smysl. Budeme ale v pravidelných intervalech zveřejňovat průměr z došlých odpovědí účastníků soutěže.


Brilon a.s.
logo Brilon a.s.

Společnost Brilon nabízí špičkovou techniku pro vytápění a ohřev teplé vody pro český a slovenský trh. Přehled sortimentu: tepelná čerpadla, kondenzační kotle pro rodinné a bytové domy, zásobníky TV, plastové systémy odvodů spalin, ventilační systémy ...