Nejnavštěvovanější odborný portál pro stavebnictví a technická zařízení budov

Aqua-therm Praha 2006 - závěrečná zpráva

Konečná čísla shrnující poslední ročník veletrhu Aqua-therm Praha uvolnila pořádající agentura Progres Partners Advertising. Třináctý ročník veletrhu, největší akce v oblasti technických zařízení budov, přilákal v listopadu 41 701 návštěvníků, což je více než v roce předchozím.

Z tohoto počtu bylo 32 401 odborníků, pro něž je veletrh klíčovou akcí v roce. Jak ukázaly výsledky průzkumu, který letos proběhl na reprezentativním vzorku 701 návštěvníků, stabilní zájem o veletrh vykazují také zahraniční hosté - letos se jich na pražské Výstaviště přijelo podívat 2 960 z 22 zemí.

Podle výzkumu o nákupech a investicích rozhoduje či spolurozhoduje 61,1 % dotázaných, s nabídkou vystavovatelů bylo spokojeno 95,6 % návštěvníků a 96,7 % z nich navštíví Aqua-therm Praha také v roce 2007.

Veletrh měl rovněž široké mediální pokrytí. Zprávy o jeho konání se objevily nejen v odborných periodikách, ale také ve většině celostátních deníků, ve vysílání Českého rozhlasu a ve zprávách TV Prima. Celkem bylo na veletrhu akreditováno 142 novinářů.

V konečném součtu se Aqua-thermu Praha 2006 zúčastnilo 414 přímých vystavovatelů ze 13 států na čisté výstavní ploše 13 177 m2. Celková výstavní plocha veletrhu čítala 22 860 m2. V expozicích přímých vystavovatelů - především českých - pak bylo zastoupeno ještě dalších 323 firem ze 14 zemí. Ze zahraničí se veletrhu zúčastnilo 54 přímých vystavovatelů na čisté výstavní ploše 1317,5 m2. Německo, Itálie a Turecko se představily v kolektivních expozicích. Vedle výrobců různých zařízení týkajících se tepla, vody a elektrické energie se veletrh stává efektivním také pro vlastní poskytovatele energií. "Účast na veletrhu Aqua-therm Praha nám dává možnost oslovit zákazníky, kteří se zajímají o problematiku vytápění, ventilací a klimatizační techniky s nabídkou elektrotepelných technologií, prezentovat nabídku elektřiny od PRE, propagovat využívání elektřiny a představit PRE jako ekologicky orientovanou společnost," říká Jana Černá, marketingová manažerka Pražské energetiky. "Posláním naší expozice bylo informovat o možnostech a výhodách CNG jako pohonu automobilů. A z tohoto pohledu je pro nás Aqua-therm Praha dobře cílenou akcí," myslí si Lubomír Kolman z RWE Transgas.

Veletrh hostil v rámci doprovodného programu dvě odborné konference - TZB 2006, jež probíhala přímo v prostorách Výstaviště a TZ 2006, která se konala v blízkém Parkhotelu Praha. Obě konference byly zaměřeny na informace a trendech v úsporách energie a nových možnostech v oblasti technického zabezpečení budov. Odborná hodnotitelská komise také tradičně ocenila pět nejlepších exponátů prestižní Zlatou medailí a deset výrobků čestným uznáním. Medaile si odnesli zástupci firem Thermona, Buderus, LDM, Junkers a Viessmann.

Vůbec poprvé byla v rámci veletrhu udělena také dvě čestná uznání za nejkvalitnější komplexní službu v oblasti technických zařízení.

Příští ročník veletrhu Aqua-therm Praha proběhne od 20. - 24. 11. 2007, nejbližší akcí v oboru je však Aqua-therm ve slovenské Nitře, který se koná od 6. do 9.2. 2007.

Progres Partners Advertising, s.r.o.
logo Progres Partners Advertising, s.r.o.

Pořádání veletrhů Future Forces Forum, Sběratel; pořádání konferencí a eventů; zastoupení Reed Exhibitions (veletrhy MCE Milano, Viscom Düsseldorf, Equitana Essen, Aquatherm Moskva); výstavba veletržních stánků od návrhu až po realizaci na klíč; organizace ...

 
 
Reklama