Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Když se lidé na Aqua-thermu ptají ... (II)

Jubilejního desátého ročníku veletrhu Aqua-therm Praha se jako každoročně účastní řada renomovaných firem. K nim patří i Korado a.s. Generálního ředitele Františka Menclíka a vedoucí marketingu Simony Blažkové jsme se zeptali na novinky v letošní prezentaci.

S jakými dotazy se na Vás během veletrhu Aqua-therm nejčastěji obracejí laici i odborníci?
Odborníky i všechny ostatní návštěvníky veletrhu nejvíce zajímají novinky zejména v našem hlavním segmentu výrobků, tedy deskových radiátorech. S tím souvisejí odborné dotazy na technické změny našich výrobků. Další otázky směřují na naši cenovou politiku, stav předzásobení a tedy dodací podmínky, distribuční síť, záruční dobu a podobně.

Přicházíte letos v prezentaci na Vašem stánku s něčím novým?
(dále odpovídá vedoucí marketingu Ing. Simona Blažková)
Jistě a pevně věříme, že návštěvníci budou příjemně překvapeni. Připravili jsme pro ně na každý den soutěž, která potrvá po celou dobu veletrhu a návštěvníci mohou vyhrát více než 100.000,- Kč. Kromě této atraktivní soutěže mohou všichni na našem stánku vidět na velké plazmové obrazovce zajímavý film o naší firmě a záběry přímo z produkce.

Považujete investice do reklamy a propagace za účelné i v případě už tak známé firmy, jakou je Korado, a.s.?
Bezesporu ano. Je nutné stále udržovat vysokou hladinu povědomí o naší firmě u všech cílových skupin zákazníků, udržet si pozici na trhu a posilovat značku Korado. U novinek je pak prezentace zcela nezbytná a veletrh Aqua-therm je vynikající příležitostí.

Dovedete klienta upozornit i na některé eventuální problémy, které mohou nastat při používání Vašich produktů, či na problémy vztahující se ke službám zákazníkům?
Jelikož naší hlavní cílovou skupinou je odborná veřejnost, snažíme se na stánku poskytovat kompletní informační služby, včetně technického popisu výrobku, výhod i provozních nároků, doplňkový servis atd. Je nutné mít důvěru všech zákazníků a tu se snažíme získat právě nejen tím, že jim poskytneme informace o kladech a výhodách, ale i všech důležitých aspektech správného využití našich produktů.

 
 
Reklama