Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Když se lidé na Aqua-thermu ptají ... (I)

S jakými dotazy se na Vás během veletrhu Aqua-therm nejčastěji obracejí laici i odborníci?
Těch dotazů je nespočet. Většinou jsou to technicky zaměřené dotazy, ale samozřejmě nechybějí ani otázky jako "V čem jsou ty Vaše kotle lepší než kotle konkurence?", "Je lepší kombinovaný kotel nebo kotel se zásobníkem?", "Je ten kondenzační kotel opravdu o tolik lepší?", "Máte i kotle 'ty turbo'?" Tyto otázky přicházejí právě od koncových zákazníků, přičemž odborníci pak řeší dotazy stylu "Jaký výměník má Váš kondenzační kotel?", "Jaká je výhoda Vaší regulace proti konkurenci?" atd., hlavně se ptají na konkrétní řešení a systémy propojení včetně možností regulování otopných soustav.

Přicházíte letos v poradenství s něčím novým?
Nadále pokračujeme a rozvíjíme již osvědčené formy poradenství: Hot Line, internet, techničtí specialisté a obchodní zástupci Junkers. Nezapomínáme samozřejmě na prezentační Infomobil, který jezdí po Čechách již několik let a je stále velmi žádaný. Snad jen poslední novinkou, na které však usilovně pracujeme, je tzv. "Konfigurátor", který usnadní každému laikovi orientaci mezi nepřeberným množstvím variant všech našich spotřebičů. Nechte se však překvapit.

Potřebuje i renomovaná firma jakou je Junkers-Bosch Thermotechnik investovat do reklamy?
Pokud patříte mezi leadery trhu, přináší to s sebou spoustu marketingových aktivit, mezi které samozřejmě spadá i reklama jako taková. Jednou z nejefektivnějších metod je tzv. metoda "push and pull", tedy být přítomen tam, kde se vše odehrává a zároveň známý mezi těmi, kdo hledají ideální řešení svého problému, a zde je reklama nezbytná.

Dovedete klienta upozornit i na některé eventuální problémy, které mohou nastat při používání Vašich produktů, či na problémy vztahující se ke službám zákazníkům?
V některých případech musíme rozmluvit zákazníkovi výrobek, který si vybral a nabídnout mu vhodné řešení. Nebojíme se přiznat, že některé požadavky s našimi výrobky splnit neumíme, ale pro důvěru zákazníka ve výrobce je to daleko lepší, než se snažit ho přesvědčit a použít nevhodné řešení. Třeba, když má zhotovenou projektovou dokumentaci na otopnou soustavu, která není vhodná pro spojení s kondenzačním kotlem, na kterém on trvá.
Nebo když zákazník požaduje regulační systém, který neumí komunikovat s našimi výrobky, například závěsné kotle dálkově ovládané počítačem, popřípadě požaduje kombinovaný kotel pro velmi malý byt, kde topný výkon je menší než 5 kW a požadavek na ohřev teplé vody je větší než 18 kW. V takové situaci musí pochopit, že kotel pouze s těmito vyhraněnými parametry zajistit nelze.

 
 
Reklama