Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Podpora účasti na zahraničních veletrzích

Agentura CzechTrade spustila třetí aktivitu projektu Design pro konkurenceschopnost 3 (DESIGN 3), který pomáhá uspět malým a středním podnikům na zahraničních trzích.

Projekt DESIGN 3 je rozdělen do tří aktivit, přičemž firmy se mohou přihlašovat do jedné nebo více aktivit, a to i opakovaně. Projekt DESIGN 3 navazuje na předchozí programy podporující konkurenceschopnost výrobků českých exportérů prostřednictvím designu a nově přináší rozšířené možnosti poradenství v oblasti exportního marketingu. 

  • V rámci poslední výzvy mohou firmy získat podporu v hodnotě až 190 tisíc korun na účast na zahraniční výstavě či veletrhu.
    • Podpora se vztahuje na náklady spojené s účastí na akci, a to včetně pronájmu výstavní plochy, registrace, povinných poplatků, technického zabezpečení, grafiky a dalších souvisejících nákladů.
    • Účast je možná formou společné expozice, ale jsou podporovány také individuální expozice.
    • Lze zahrnout výdaje na účast na seminářích, konferencích a symposiích a dalších mezinárodních akcích, organizovaných v souvislosti s podporovanou výstavou nebo veletrhem.

„Úspěch českých firem na zahraničních trzích dnes stojí nejen na kvalitě produktů, ale i na jejich promyšlené prezentaci a schopnosti oslovit cílové zákazníky. Alokované prostředky pomohou firmám posílit marketing a design, které jsou klíčové pro zvýšení konkurenceschopnosti v mezinárodním prostředí,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel CzechTrade.

Již dříve spuštěné aktivity projektu jsou zaměřeny na podporu spolupráce s designéry a exportní marketingové strategie. V rámci aktivity Poradenství exportního marketingu firmy získají odborné poradenství pro nastavení marketingové strategie na zahraničních trzích, identifikaci klíčových zákazníků nebo optimalizaci marketingových nástrojů. Realizace probíhá formou spolupráce s expertem, kterého si firma vybere z Adresáře designérů CzechTrade a jehož úkolem je tvorba komplexní marketingové strategie zaměřené na konkrétní zahraniční trh.

  • Podpora je poskytována formou zvýhodněné služby do výše 110 tisíc korun.

Aktivita s názvem Design pro internacionalizaci je zaměřena na inovace průmyslového designu produktového portfolia, přičemž se může jednat o zcela nový produkt, nebo již stávající produkt. Cílem podpory je zefektivnění vzhledu, funkčnosti a ekodesignu výrobku, což firmám pomůže zvýšit jejich konkurenceschopnost a přizpůsobit se požadavkům mezinárodního trhu.

  • Zde se exportérům na spolupráci s designérem z Adresáře designérů CzechTrade nabízí podpora až do výše 200 tisíc korun.

 
 
Reklama