Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Veletrh žije, protože je potřebný a má smysl

Aktuální rozhovor o letošním veletrhu s ředitelem pořadatelské agentury Progres Partners Advertising, s.r.o. Ing. Františkem Kočím.


Ing. František Kočí
Veletrh Aqua-therm Praha si již léta udržuje vysoký kredit jak mezi odborníky, tak i mezi laickou veřejností. Přitom smysl konání veletrhů, jakožto nákladných akcí, se ve světě poněkud vytrácí. Proč je na tom Aqua-therm Praha dobře?
Především proto, že je to specializovaná akce, které se z 80 % zúčastní odborníci. Díky nim se stabilizoval počet vystavovatelů a konec konců i návštěvníků. Včera jsem obcházel jednotlivé expozice a vystavovatelé mi sdělili, že je navštívili velice zajímaví lidé. Mezi nimi byli například i architekti, pro něž je veletrh jako Aqua-therm velice podnětnou inspirací, neboť jsou to právě oni, kteří musejí ve svých architektonických zařízeních zohlednit nejprogresivnější trendy v TZB.

Na letošním Aqua-thermu jsou kromě tradičních komodit vystavovány bazény, sauny, solária a další sanitární doplňky do domácnosti. Znamená to, že se bude tento veletrh v budoucnu rozšiřovat?
Ne, nomenklatura veletrhu se dále rozšiřovat nebude. Nemáme zájem, aby se z něj stal nějaký jarmark. Aqua-therm je veletrh, který ukazuje cestu do budoucnosti. Je to výstava nápadů, umu, přemýšlení, prostě toho nejlepšího, co odborníci v oborech vytápění, klimatizace a tak dále dokáží vymyslet.

Existuje nějaká zpětná vazba, díky níž byste po konání veletrhu Aqua-therm získal informace, že ten který výrobek byl uveden do praxe a dokonce úspěšně?
Ta zpětná vazba není velká, ale mohu říct, že jsou to především montážní firmy, projekční kanceláře, někdy i jednotliví podnikatelé, kteří nám poděkují za širokou nabídku exponátů, z níž si mohli vybrat to své. I takový jednotlivý dík potvrzuje smysluplnost naší každoroční akce - veletrhu Aqua-therm Praha.

 
 
Reklama