Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Topná sezona s innogy bude levnější

Díky masivní mediální kampani se nová značka innogy zapisuje do povědomí veřejnosti a odběratelů energií od začátku září. Nyní innogy představuje své první nové produkty a služby pod značkou íčka.

Zákazníci se mohou těšit na další slevy ve formě opakovaně vyplácených finančních bonusů, pronájem detektorů kouře a novinky v obsluze zákazníků.

Nová nabídka pod značkou innogy přichází se startem topné sezony. Ta bude pro zákazníky innogy výrazně levnější i díky inovovaným bonusům. „Naše cenotvorba reflektuje vývoj cen na velkoobchodních trzích. Od začátku roku jsme již dvakrát snižovali cenu plynu a nyní přicházíme s dalšími bonusy, které budeme zákazníkům nově vyplácet opakovaně v každém roce trvání smlouvy,“ uvedl obchodní ředitel innogy Tomáš Varcop.

U innogy dosáhnou na zajímavé úspory při vytápění zemním plynem jak zákazníci se smlouvou na dobu neurčitou, tak i ti, kteří mají smlouvu na dobu určitou. Domácnost s produktem plyn Standard ušetří oproti minulé topné sezóně více než dva tisíce korun. „Pokud však zákazník přejde z produktu plyn Standard na produkt plyn Optimal, ušetří dokonce přes tři tisíce korun,“ dodal Varcop.

Další produktovou novinkou v nabídce innogy je pronájem detektoru kouře, který zvyšuje bezpečnost domácnosti. “S innogy rozšiřujeme nabídku služeb pro domácnosti a nově přicházíme s pronájmem detektorů CO a kouře. Nabízíme řešení, které za méně než jednu korunu denně zákazníkům přináší vyšší míru bezpečí díky prémiovým detektorům od společnosti Honeywell,” řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.

Novinky přichystala innogy také v oblasti zákaznického servisu. Od 1. října se lze dovolat na nonstop zákaznickou linku innogy zdarma. Nově mohou zákazníci ke komunikaci s innogy využívat také online chatu. Pro zákazníky, kteří preferují osobní kontakt, innogy otevře v průběhu podzimu pět nových zákaznických center.

Na své si také přijdou zákazníci z řad firemní sféry. „Firemní zákazníci se mohou těšit na innogy price manager (iPM) což je uživatelsky velmi přívětivá internetová nákupní platforma pomocí níž si mohou nakupovat burzovní produkty, které vyhovují jejich individuálním potřebám. Těmto klientům nabízíme také odborné posouzení energetické náročnosti výroby, a zároveň jim jsme schopni navrhnout konkrétní technická opatření, díky kterým ušetří spotřebu energií. Naší obrovskou výhodou je, že náš tým odborníků nenavrhuje řešení, které se váže k nějakému konkrétnímu výrobci zařízení, jsme naprosto nezávislí, neboť jen tím zaručíme našim klientům, že náš návrh bude spolehlivý, ekonomicky návratný a zároveň moderní,“ řekl Jindřich Švec, ředitel innogy pro firemní zákazníky.

K 1. říjnu se společnosti RWE v ČR oficiálně přejmenují na innogy. Jejich mateřskou společností je innogy SE, do níž RWE vyčlenila své aktivity v oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů energie. „Zpráva o změně obchodní firmy je kromě našich zákazníků mimořádně důležitá také pro naše obchodní partnery a dodavatele. Všechny jejich dokumenty, jako jsou smlouvy nebo faktury, už nyní musejí být vystavovány na nové obchodní firmy, které jsou zapsány v obchodním rejstříku,“ doplnil Tomáš Varcop.

 
 
Reklama