Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Chcete uvést na trh nový výrobek a nevíte jak na to? Nechte si poradit

Uvedení výrobku na trh podléhá mechanismům deklarace bezpečnosti výrobku pro uživatele také prostřednictvím procesů posuzování shody produktu s aktuálně platnými evropskými směrnicemi.

V podobě národních nařízení vlády či ostatními technickými předpisy, jež se k vybrané komoditě výrobků vztahují, ať se jedná o produkty nově vyrobené či dovezené, a to i formou (ES) Prohlášení o shodě..

Tzv. „novým legislativním rámcem“ je nastaveno ze strany Evropského společenství významně liberální pojetí jednotlivých postupů v uvádění nových výrobků na trh, když zároveň byla podstatná otázka odpovědnosti za bezpečnost výrobků přesunuta na výrobce

Také podněty proč a pro koho jsou v celém procesu určujícím faktorem pro smysl a rozsah našich služeb v této oblasti k vymezení postupů jak.

Kdo chce vyrábět či dovážet výrobky, musí zároveň znát všechna rizika spojená s jejich produkováním a užíváním i všechny technické a právní aspekty, která tato rizika omezují či odstraňují

Pojem bezpečnosti

Je jedním z dominantních jakostních znaků produktu když se vztahuje nejen na výrobky, ale také na procesy a zjednodušeně lze konstatovat, že bezpečnost lze také chápat jako stav produktu, u něhož je při jeho užívání k předem stanovenému účelu riziko újmy uživatele eliminováno či omezeno na úroveň přijatelnou.

Legislativní dimenze „bezpečnosti produktu“

Je obsažena v řadě národních právních legislativních dokumentů i v podobě právně závazných požadavků včetně postupů prokazování jejich plnění, když na úrovni industriální je zpravidla součástí managementu jakosti či spolehlivosti.


CONVERSIO, spol. s r.o.
logo CONVERSIO, spol. s r.o.

Uvádění výrobků na trh, diagnostika budov i průmyslových procesů (m.j. měření průvzdušnosti Blower Door Test, termografická diagnostika), uplatňování metod průmyslového inženýrství (m.j. energetický management), průmyslový facility management.

 
 
Reklama