Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Roca na 50. veletrhu ISH ve Frankfurtu představuje inovace a design s důrazem na dlouhou životnost

Roca, světový lídr v oblasti vybavení koupelen, určuje trendy v designu a na právě zahájeném mezinárodním veletrhu ISH prezentuje své nejnovější průlomové projekty.

Frankfurt, 10. března 2009 – Ve Frankfurtu byl dnes zahájen 50. ročník mezinárodního veletrhu ISH, který je jednou z hlavních letošních událostí v oblasti vybavení koupelen. Roca se na veletrhu představuje s úchvatnou expozicí znázorňující globální vizi budoucích koupelen této značky, zaměřenou na design a dlouhou životnost.

Firma Roca, jako přední výrobce a prodejce koupelnových výrobků, navrhla avantgardní koupelnu vyjadřující základní principy filozofie této značky: životní pohodu v každodenním shonu, inovace, které nabízejí zcela nové možnosti využití koupelny a v neposlední řadě i přínos pro ochranu životního prostředí díky kreativitě návrhářů při vytváření produktů s neomezenou životností.

Roca se na ISH prezentuje jako globální značka schopná uzpůsobovat své výrobky potřebám všech zákazníků. Podle slov zástupců společnosti "se jedná o klíčový okamžik v historii značky Roca. Po mnoho let jsme se hodně zaměřovali na výrobek samotný, stavěli jsme na základních vlastnostech, jako jsou design a kvalita. Výsledkem byly kvalitní produkty vytvořené s celosvětově proslulými architekty a návrháři. Ale domníváme se, že jako lídr v oboru musíme jít ještě dále a své postavení potvrdit."

Návštěvníci veletrhu ISH si budou moci prohlédnout expozici Roca rozdělenou do tří oblastí: Feel Good (přeneseně: Dobrý pocit) odráží důraz, který Roca klade na pohodu přinášenou novými produkty navrženými pro rok 2009. Patří sem kolekce Meridian, kterou charakterizuje slogan Universal Solutions For All Needs (Univerzální řešení pro všechny potřeby). Návštěvníci si budou moci povšimnout exkluzivní modulární koupelny BCN vzešlé ze spolupráce se slavným architektem Carlosem Ferraterem. Tato část expozice odráží snahu firmy Roca o avantgardu – právě tady návštěvníci uvidí i novátorskou kolekci Khroma.

Druhou část tvoří prostor Roca Loves the Planet (Roca miluje planetu), který odráží snahy o produkty s nekonečnou životností i důraz na šetření vodou, což je typické pro všechny kolekce této značky. Zde je vystaveno dílo Waterdrop od Héctora Serrana, které výtečným způsobem skládá poctu vodě, aniž by promrhalo byť jedinou kapku tohoto živlu.

Třetí oblast označovaná jako What’s Next? (Co bude příště?) prezentuje vedoucí postavení firmy Roca coby globální značky působící ve 135 zemích světa, včetně televizní reklamy shrnující vývoj této značky a její neustálý rozvoj.


Kolekce BCN
 
Waterdrop

Roca se již od počátku své existence zasazuje o kvalitní design a inovace. Zájemcům o vybavení koupelen nabízí jedinečné zkušenosti a nastoluje trendy v zemích celého světa. Globální postavení značky Roca je výsledkem nepřetržité práce ve třech konkrétních oblastech: prodej průlomových produktů umožňujících každému jedinci vytvořit si zcela osobní koupelnu naplněnou emocemi; probíhající průzkum, díky kterému lze nabídnout nejlepší řešení splňující všechny požadavky obyvatel naší planety a výrobky chránící životní prostředí, napomáhající snižování spotřeby vody i energií; neustálý rozvoj značky Roca při řešení nových výzev, které definují koupelnu budoucnosti.

Prezentace značky Roca na veletrhu ISH 2009 se zaměřuje na hlavní témata, která definují interiér koupelny budoucnosti: spojení zkušeností a řešení zaměřených na životní pohodu, vodu coby nedílnou součást našeho života a omezený přírodní zdroj, a zkušenosti ze života v globálně propojeném světě.


 
 
Reklama