ENRA SERVICES má pro zákazníky nejen levný plyn, ale také kvalitní a rychlý servis

Datum: 5.1.2017  |  Organizace: ENRA SERVICES s.r.o.  |  Firemní článek

ENRA SERVICES s.r.o.
28. října 3117/61
702 00 Ostrava

tel.:848 125 126, 722 322 122
e-mail:
web:www.enra.cz

Nízké ceny plynu jsou pro řadu zákazníků základním kritériem, podle něhož si vybírají svého dodavatele. Ten nejlevnější však nemusí nutně být vždy ten nejlepší – kromě srovnání ceny je na místě si zjistit, jak jednotliví dodavatelé plynu přistupují ke smluvním vztahům a jaká je kvalita a dostupnost poskytovaných služeb.

ENRA SERVICES, jejíž nabídka tarifních produktů se v otopových kategoriích řadí k nejvýhodnějším na současném trhu, staví na profesionalitě a budování důvěry. „Chceme patřit mezi dodavatele levného plynu, ale nemusíme být za každou cenu nejlevnější,“ říká Josef Navrátilík, jednatel společnosti. „Jde nám o dlouhodobou spokojenost zákazníků. Naším cílem je, aby si zákazník vždy vybral u nás a nemusel se poohlížet po jiném dodavateli.“

Většinu požadavků není nutné u ENRA SERVICES řešit osobní návštěvou. Zákaznická telefonní linka pro celou Českou republiku je v provozu od 7 do 18 hodin, a to i mimo pracovní dny o víkendech. Přes formulář na internetových stránkách může zákazník požádat, aby se mu tým ENRA SERVICES ozval ve zvoleném – samozřejmě přiměřeném - čase zpět. „Při telefonickém kontaktu můžete navíc komunikovat s pracovníkem, na kterého jste zvyklí, stačí poslat zprávu mailem,“ uvádí Josef Navrátilík. „Zatímco u některých velkých dodavatelů jsou občas telefonní linky přetížené a v zákaznických kancelářích nejsou výjimkou několikahodinové fronty, troufám si říci, že 90 procent požadavků vyřídíme do 1 pracovního dne a při osobní návštěvě nečekáte déle než 15 minut,“ dodává.

Ke kvalitním službám neodmyslitelně patří transparentní smluvní vztahy. O tom, že firma jedná se zákazníky férově, svědčí i způsob, jakým sjednává závazek u produktů s cenou garantovanou na pevné časové období. Jde o produkty FIX36/eFIX36 a FIX24/eFIX24. Po ukončení doby, po kterou je výhodná cena fixována (36 nebo 24 měsíců), se smlouva automaticky neprodlužuje, ale přechází na produkt s dobou neurčitou. To znamená, že ji zákazník může kdykoliv vypovědět.

V souvislosti s výpovědí smlouvy upozorňuje Josef Navrátilík rovněž na riziko, které zákazník podstupuje, pokud chce získat levný plyn prostřednictvím aukce. „Zákazník podepisuje smlouvu o zprostředkování a neví, kdo bude jeho dodavatelem. Ve prospěch zprostředkovatele se tak vzdává svých práv, která má podle energetického zákona. A co když – čistě hypoteticky - je aukční síň pouze nastrčenou firmou určitého dodavatele?“ ptá se Navrátilík.

Srovnání ceny plynu - jakkoliv je důležité - by tedy v žádném případě nemělo být jediným faktorem, podle něhož si zájemce o dodávky plynu bude volit druhou smluvní stranu. Zákazník by si měl o svém budoucím dodavateli zjistit také další informace. Například i to, zda dodavatel pravidelně zveřejňuje výsledky svého hospodaření.

 

Datum: 5.1.2017
Organizace: ENRA SERVICES s.r.o.



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Blogger  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


 
 

Aktuální články na ESTAV.czPraha vybrala 12 míst pro výstavbu nových městských bytůHELUZ oslavil 25. výročí novodobé historieNerezové komíny CIKO – moderní varianta odkouřeníPloty ochraňují, krášlí i tvoří hranice. Zapojte se do fotosoutěže!