TZB-info / Pracovní místa / Asistent/ka obchodního ředitele
Inzeráty na pracovní místa
Asistent/ka obchodního ředitele
Chcete v rámci své kariéry udělat další krok vpřed, nebojíte se zodpovědnosti a máte chuť věci měnit a posouvat dál? Tak to jste náš člověk. Do našeho týmu hledáme pravou ruku pro našeho obchodního ředitele – prokuristu společnosti.
Co bude Vaší náplní práce
- Budete důležitým prostředníkem mezi obchodním ředitelem a obchodním týmem.
- Tvorba datových podkladů a reportů pro management, marketing a obchodní tým.
- Tvorba a realizace vlastních projektů ve svěřené oblasti.
- Řešení operativních záležitostí v rámci denní agendy.
- Ad-hoc analýzy k danému tématu.
- Organizace vlastního pracovního plánu a strategie.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Baví Vás tvořit tabulky, grafy, reporty a umíte v nich číst.
- Dokážete přemýšlet “obchodně” a kolem sebe vidíte víc příležitosti než důvodů, proč to či ono nejde.
- Umíte argumentovat a reagovat na vzniklé situace.
- Jste samostatný a nebojíte se převzít zodpovědnost.
- Min SŠ (technický nebo obchodní směr výhodou).
- NJ – aktivní komunikace z důvodu zapojení do mezinárodních projektů, AJ výhodou.
- Znalost MS Office (dobrá znalost Excelu).
- Aktivní řidič sk. B.
Výhodou bude, pokud budete mít
- Zkušenosti na podobné pozici.
- Orientaci v prostředí strojírenství/průmyslu.
- Bydliště Praha a blízké okolí.
Co vám můžeme nabídnout
- Perspektivní práci s hlavním pracovním poměrem na dobu neurčitou.
- Motivační mzdový systém.
- Rozvoj a růst v mezinárodní společnosti s více než 25 letou tradicí v ČR.
- Intenzivní zaškolení v Brně a další vzdělávání v ČR i v zahraničí.
- Přátelské prostředí a administrativní/manažerskou podporu při práci.
- Telefon, iPad a služební automobil i pro soukromé účely.
- 5 týdnů dovolené.
- Týmové akce.
Nástup dohodou
více informací