Archiv článků od 4.7.2016 do 2.12.2016

zadejte vlastní článek

zpět na aktuální články       1  2  3  4  5  6  7  8   

Týden Facility Managementu letos IFMA CZ vedla v duchu Smart technologií

2.12.2016 | Mark2 Corporation Czech a.s.
Začátkem listopadu probíhaly přednášky v rámci již tradiční akce "Týden Facility Managementu“. Letos konference nesla motto "SMART FACILITY MANAGEMENT“. Tato akce je každoročně organizovaná českou pobočkou IFMA CZ.

Sedavé zaměstnání v kanceláři zvyšuje riziko chorob, poškození páteře a úmrtnosti

1.12.2016 | OFFICE HUNTERS s. r. o.
Máte sedavé zaměstnání v kanceláři? Podle nejnovější studie vám hrozí větší riziko kardiovaskulárních chorob a doživotní poškození páteře. A nejen to! Zvyšuje se také riziko úmrtnosti v porovnání s fyzicky aktivními pracujícími. Následky mírní ergonomický nábytek.

Průzkum mezi pražskými zaměstnanci: Ekologicky šetrným kancelářím dávají zelenou

1.12.2016 | J&T REAL ESTATE, a. s.
Podle průzkumu společnosti J&T Real Estate, realizovaného v souvislosti se stavbou kancelářského komplexu Rustonka, je pro téměř polovinu zaměstnanců (42 %) důležité, aby kanceláře potenciální firmy splňovaly ekologické standardy tzv. „zelených“ budov.

Jak rozúčtovat teplo pro nebytové prostory?

30.11.2016 | RNDr. Jaromír Pohanka
Mnohé obce, ale i další subjekty mají ve správě objekty, které se snaží co nejlépe ekonomicky zhodnotit. S tím souvisí například sestěhování více různých organizací do jednoho objektu, změna vhodné části původně nebytového objektu na byt atd. S tímto procesem je spojeno rozhodování, jak budou na jednotlivé subjekty přenášeny náklady za teplo. Článek uvádí legislativu, která se tomuto specifickému režimu v převážně nebytovém objektu vztahuje a ukazuje možnosti řešení.

SODEXO představuje bezpečnostního robota SAM

27.11.2016 | SODEXO, Lubomír Porubský
Existuje lepší a (nákladově) efektivní alternativa k fyzické bezpečnosti: Jde o inteligentní mobilní zabezpečení v podobě robota SAM. Tato inovace je zvláště zajímavá pro firmy s velkými prostory a cenným zbožím, jako jsou např. distribuční a datová centra nebo skladovací haly.

Skupina SSI Group založila novou divizi profesionálního úklidu SSI Cleaning

25.11.2016 | SSI GROUP
Stoupající poptávka po profesionálních úklidových službách napříč typologií budov a provozů stojí za rozšířením služeb skupiny SSI Group o dceřinou společnost SSI Cleaning s.r.o. Nová společnost bude působit jak v rámci holdingu, který patří k největším poskytovatelům integrovaného facility managementu, tak samostatně.

Outsourcing - výběrové řízení z pohledu klienta

21.11.2016 | doc. Ing. Viera Somorová, PhD., Katedra technológie stavieb Stavebná fakulta STU BA
Klient a poskytovateľ služieb facility managementu musia tvoriť dokonale zohraný tím, ktorý na jednej strane spolupracuje a na druhej strane je náročný na kvalitu práce svojho partnera.

Efektivitu čističů podrážek oceníte hlavně ve výrobních provozech

21.11.2016 | ČISTIČ BOT.CZ s.r.o.
V moderních průmyslových odvětvích již dávno neplatí, že výrobní hala je prostor plný špíny. Mnohé výrobní závody připomínají spíše čisté prostory laboratoří.

Zajištění bezpečnosti měkkých cílů je povinností především pro majitele a provozovatele

16.11.2016 | ASIS International - Česká republika
Jak zajišťují bezpečnost měkkých cílů soukromé firmy? Jakou roli hraje stát při ochraně míst s vysokou koncentrací osob? Jaké jsou aktuální bezpečnostní hrozby? Na tyto a další otázky odpovídali bezpečnostní experti ze státní správy i soukromého sektoru na již 12. ročníku Mezinárodní konference bezpečnostního managementu KBM 2016.

Outsourcing ve správě a údržbě budov – konference FACILITY MANAGEMENT 2016

12.11.2016 | Petra Gütterová, redakce
Hlavním tématem akce bylo, zdali outsourcovat služby a jak je správně definovat při výběru FM poskytovatele. Zazněly zde výhody a nevýhody této formy správy objektů. Asi nejzásadnější diskuze pak byla o nutnosti nastavení SLA smlouvy a KPI.
Ilustrační obrázek, foto Saint-Gobain Group

Ideální kancelář podle zaměstnanců? Prostorná a tichá s otevíratelnými okny

8.11.2016 | J&T REAL ESTATE, a. s.
Šest z deseti zaměstnanců (62 %) se již při hledání zaměstnání zajímá o prostředí kanceláří, ve kterých budou pracovat. Základem ideální kanceláře je pro naprostou většinu dobrá dopravní dostupnost a vhodné vnitřní uspořádání kanceláří.

Ozvěny 5. semináře TZB-info Správa a provoz nemovitostí, facility management v praxi

5.11.2016 | Petra Gütterová, redakce
Začátkem října 2016 se v Aquapalace Hotel Prague uskutečnil další 5denní seminář pro facility managery. Odborným garantem byla opět česká pobočka mezinárodní asociace facility manažerů IFMA CZ. Pořadatelem semináře je odborný portál TZB-info. Jaké byly reakce? Na březen 2017 se můžete přihlásit i Vy.

Příprava teplé vody v průmyslovém podniku

18.10.2016 | Ing. Josef Hodboď, redakce
V průmyslových podnicích s velkým množstvím zaměstnanců v dělnických profesích jsou na přípravu teplé vody kladeny značné technické nároky. Po každé směně je nutné mít k dispozici velké množství teplé vody, aby se všichni zaměstnanci mohli umýt.

Role cizojazyčných služeb ve Facility Managementu a firemních procesech

3.10.2016 | Ing. Zdeněk Čežík, konzultant managementu a pracovních procesů
Integrace služeb k optimalizaci kapacit, nákladů a lidských zdrojů, je hlavní náplní Facility Managementu. Tzv. „tvrdé“ služby zahrnují prostory a infrastrukturu, komplexní péči o budovy a plochy včetně rozvoje. Integrace je funkční při propojení s tzv. „měkkými“ službami.

Zpřísňování bezpečnostních opatření u provozovatelů a majitelů měkkých cílů

28.9.2016 | ASIS International - Česká republika
Dne 8. 9. 2016 uspořádala česká pobočka ASIS INTERNATIONAL kulatý stůl na téma Zpřísňování bezpečnostních opatření u provozovatelů a majitelů měkkých cílů – zejména obchodních center.

Najděte své ztracené věci online

17.9.2016
Nový školní rok je tady a s ním i velká fluktuace dětí ve městech, autobusech, obchodních centrech apod. S tím se zvyšuje i procento ztracených věcí, které se ve většině případů k majiteli už nevrátí. Právě proto vznikl projekt eztraty.cz.

Správa a provoz nemovitostí, facility management v praxi - přihlašte se na další termíny v 2017

19.8.2016 | redakce
Pro velký zájem otevíráme další termín - březen 2017, hlásit se můžete již nyní. Intenzivní pětidenní seminář s certifikátem managera správy a provozu nemovitostí pořádá TZB-info s podporou IFMA CZ a je zaměřen na technické, ekonomické a energetické aspekty správy nemovitostí. Přechozí ročníky byly vždy zaplněny dlouho předem, využijte možnost rezervace.

Bezdrátová technologie představuje převrat ve zvyšování efektivity správy budov a energie

15.8.2016 | Schneider Electric CZ, s. r. o.
Výzkum ENERGY STAR ukazuje, že 30 % energie spotřebované kancelářskými budovami je využito neefektivně. Bezdrátová technologie tvoří nedílnou součást našeho každodenního života ve formě mobilních telefonů, tabletů, notebook, GPS a dalších zařízení. Umožňuje také zvýšit výkonnost a snížit energetické náklady komerčních budov.

Kanceláře na periferiích: dostupnost, klid a pohodlné parkování

15.8.2016 | Filip Veselý, jednatel OFFICE HUNTERS
Doposud kanceláře na periferiích využívaly hlavně výrobní závody a velkoobchody. Do svých hal jednoduše přistavěly kanceláře. Nyní se o tato místa zajímají také jiné společnosti. Jak tuto situaci vidí developer a jak konzultant managementu a pracovních procesů?
diskuse: 1 příspěvek, 06.09.2016 16:48

V kancelářích chybí světlo a vzduch

4.7.2016 | Tomáš Velemínský, jednatel Erste Group Immorent
Nedostatek přirozeného světla, chybějící stínění a špatné větrání. To jsou nejčastější nedostatky, které trápí Čechy při práci v kancelářích. Přitom v nich stráví v průměru až 2000 hodin ročně. Na pracovní výkon má přitom podle psychologa vliv i výhled a výška stropů.
zpět na aktuální články       1  2  3  4  5  6  7  8   
 
 

Aktuální články na ESTAV.czStředočeský kraj požádal ministerstva o peníze na nové školkyFeng shui – Tao, jing, jan a symbolika v praxi4 zásady, podle kterých byste měli vybírat vchodové dveřeJsou všechny venkovní stínící systémy vhodné do každého počasí?