Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

United Energy Trading mění jméno na EP ENERGY TRADING a zahajuje expanzi na českém retailovém trhu

"Výhodou EP Energy Trading je přístup k vlastním zdrojům. Skupina EP Energy je druhým největším výrobcem elektřiny v ČR, přičemž koncovým zákazníkům v současnosti dodáme zhruba 1/3 z celkové produkce. To je potenciál, který nás výrazně odlišuje od tzv. alternativních i některých tradičních dodavatelů."

Efektivnější integrace prodejní divize pod silnou značku a růst na retailovém energetickém trhu. Především to skupina EP ENERGY očekává od změny korporátní identity své dceřiné společnosti United Energy Trading, která od začátku října na trhu působí pod názvem EP ENERGY TRADING. Změna jména souvisí zejména s novými obchodními cíli – EP ENERGY TRADING, která patří mezi přední dodavatele elektřiny a zemního plynu firemním zákazníkům, se totiž intenzivně zaměří na segment domácností. Konkurovat při tom chce největším hráčům na trhu.


„Výhodou EP Energy Trading je přístup k vlastním zdrojům. Skupina EP Energy je druhým největším výrobcem elektřiny v Česku, přičemž koncovým zákazníkům v současnosti dodáme zhruba třetinu z celkové produkce. To je potenciál, který nás výrazně odlišuje od tzv. alternativních i některých tradičních dodavatelů a umožní nám o zákazníky bojovat s předními hráči na trhu,“ říká František Čupr, generální ředitel EP ENERGY TRADING a člen vedení skupiny EP ENERGY.

Podle průzkumu, který si firma nechala zpracovat společností Focus, lze úspěšně cílit až na polovinu současných odběratelů. 21% zákazníků je na změnu dodavatele připraveno a uvažuje o ní, 29% zákazníků pak vykazuje u svých stávajících dodavatelů pouze limitovanou věrnost.

Zákazníky bude EP ENERGY TRADING přesvědčovat hlavně výhodnějšími podmínkami – v segmentu nízkého napětí patří firma mezi cenově nejvýhodnější dodavatele na českém trhu.


Pozn: Výpočet úspor vychází v obou tabulkách z ceníku platného od 1. 10. 2012. V případě dodavatelů Bohemia Energy, České Energetické Centrum a Centropol se jedná o průměrnou úsporu v rámci všech distribučních území.

Kromě toho jim ale EP ENERGY TRADING nabízí garanci stabilního zázemí jedné z největších energetických skupin a profesionální přístup, díky kterému se firma stala předním dodavatelem v segmentu firemních klientů.

„Značka EP má pro firmu velmi silný marketingový potenciál. Díky ní si nás zákazníci mohou identifikovat s úspěšnou a respektovanou investiční skupinou, za níž stojí český a slovenský kapitál a která působí na energetickém trhu díky dlouhodobě budovanému portfoliu vlastních výrobních kapacit zcela nezávisle,“ dodává František Čupr.

PLÁNY EP ENERGY TRADING NA NÁSLEDUJÍCÍ OBDOBÍ

Nové jméno – nové cíle
  • Chceme se stát významným hráčem na retailovém trhu
    • Usilujeme o stabilní zákaznické portfolio
    • Plánujeme mít minimálně 100 tisíc odběrných míst do tří let
    • Nabízíme výhodnější ceny, lepší služby, větší jistotu
    • Klademe důraz na etiku a pozitivní vnímání značky
  • Rozvíjíme byznys v segmentu korporátních zákazníků
    • Čelíme vysoce konkurenčnímu prostředí
    • Obstojíme díky dlouhodobé spokojenosti klientů
    • Výhodné ceny + individuální přístup = loajální zákazník
    • Již nyní máme významné kontrakty až do roku 2015

Energetický trh z pohledu spotřebitele

Průzkum agentury FOCUS
  • Lidé stále více uvažují o změně dodavatelů energií
    • 21 % je připraveno na změnu
    • 29 % uvádí omezenou věrnost dodavatelům
    • 34 % je nezlomných konzervativců
    • Zbytek je vázán technologiemi
  • Kdo jsou lidé, kteří uvažují o změně dodavatelů?
    • 25 až 44 let – Rodinný dům nebo byt v bytovém domě
    • Rodiny, které výrazněji zatěžuje náklad na energie
    • Lidé z obcí do 20 tisíc obyvatel

25 % dotázaných spotřebitelů o změně dodavatele uvažovalo či uvažuje

  • Hlavní bariéry změny

    • Obavy z nekalých praktik menších dodavatelů (35 %)
    • Nedostatečný rozdíl mezi stávající a novou cenou (30 %)
    • Nepřehlednost v nabídkách a tarifech (22 %)

Proč lidé uvažují o změně dodavatele


Pouze 16 % lidí si v rámci úvah o změně dodavatele dokáže obstarat kvalitní informace


Co vlastně lidé od dodavatelů energií chtějí

  • Nabídku dobrého poměru cena – výkon (42 %)
  • Jistotu spolehlivých a dlouhodobých dodávek (36 %)
  • Nejnižší ceny energie na trhu (35 %)
  • Srozumitelnost, přehlednost a jednoduchost tarifů (32 %)

A co naopak příliš nepreferují (možná překvapivě)

  • Ekologickou výrobu elektřiny (6 %)
  • Technologický náskok před konkurencí (5 %)
  • Mezinárodní kapitál (5 %)
  • Poskytování osobních služeb (5 %)
  • Sociálně odpovědné chování (4 %)

EP ENERGY TRADING

EP ENERGY TRADING (EPET) je přední nezávislý dodavatel elektřiny, zemního plynu a souvisejících služeb koncovým zákazníkům v České republice i na Slovensku.
Výhodou EPET je přístup k vlastním zdrojům skupiny EP ENERGY, resp. EPH. V roce 2011 společnost realizovala v České republice a na Slovensku dodávky do všech odvětví průmyslu a služeb o objemu 1,7 TWh elektřiny a 1,85 TWh zemního plynu.
V segmentu nízkého napětí EPET patří v dodávce elektřiny pro firemní zákazníky i domácnosti mezi cenově nejvýhodnější dodavatele na trhu. Během svého dosavadního působení na trhu se firma stala vyhledávaným a respektovaným dodavatelem elektřiny a zemního plynu, a to nejen z důvodu konkurenceschopných cen, ale i pro svoji zákaznickou orientaci, flexibilitu a širokou škálu doplňkových služeb. Více na www.epet.cz.

 
 
Reklama