Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

CENTROPOL chce být co nejblíže svým zákazníkům

Jeden z největších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice otevřel 10. května novou kamennou pobočku v centru Hradce Králové

Není to tak dávno, co jsme se v různých studiích dočítali, že kamenné pobočky jsou přežitkem. Časy se ale mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Stále se zdokonalující a bezpečnější elektronika je v éře digitalizace neodmyslitelným nástrojem úspěšné komunikace. Na druhou stranu ryze neosobní komunikace může být pro některé klienty poněkud problematická. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než prostřednictvím počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale zdaleka nejen oni.

Centropol, který je stálicí v žebříčku 100 nejúspěšnějších českých firem, přichází v tomto ohledu s velkou jarní ofenzívou. Po Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Olomouci, Teplicích a Pardubicích je Hradec Králové dalším městem, kde se otevírá firemní zákaznické centrum. Od 10.května jsou zástupci společnosti svým klientům a všem potenciálním zákazníkům k dispozici každý všední den od 9:00 do 17:30 v Zamenhofově ulici, v samém centru krajského města. „Stejně jako v jiných městech jsme lidem z Hradce a z okolí připraveni odpovídat na jakékoliv dotazy spojené s dodávkami energií a s volbou vhodných spotřebičů. Pochopitelně budeme společně hledat i možnosti úspor,“ vysvětluje regionální ředitel Centropolu Petr Vavřík.

Změna v budování vztahu se zákazníky je součástí nové, mnohem ambicióznější obchodní strategie společnosti Centropol. Pro velké a stále rostoucí firmy nemůže být zákazník jen pouhým číslem, ale partnerem, se kterým je třeba vést neustálý dialog. „Ano, je to tak. V tom případě musíme být mnohem aktivnější. Nemůžeme čekat, že lidé přijdou za námi, to my se jim musíme otevřít a společně hledat řešení, která pro ně budou výhodná,“ potvrzuje Tomáš Hlaváček, obchodní ředitel Centropolu.

Dostatek informací, diskuze o nich, hledání výhodných řešení… To je dalším velkým tématem společnosti Centropol, které se zabývá problematikou energetické gramotnosti či spíše negramotnosti. Nejnovější průzkumy přinesly alarmující zjištění, energetická gramotnost v České republice se dlouhodobě pohybuje pouze kolem 5 procent. Jen tak malá část populace se orientuje v cenách, v možnostech úspor či v základních právních předpisech. Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. V tomto roce budeme pokračovat v otevírání zákaznických center, věříme, že i tyto pobočky výrazně pomohou k nápravě stávající situace,“ dodává Tomáš Hlaváček.  

 
 
Reklama