CENTROPOL chce být co nejblíže svým zákazníkům

Datum: 9.6.2017 3:12  |  Autor: Jan Schindler, redakce, podle tiskové zprávy společnosti Centropol

Jeden z největších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice otevřel 10. května novou kamennou pobočku v centru Hradce Králové

Není to tak dávno, co jsme se v různých studiích dočítali, že kamenné pobočky jsou přežitkem. Časy se ale mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Stále se zdokonalující a bezpečnější elektronika je v éře digitalizace neodmyslitelným nástrojem úspěšné komunikace. Na druhou stranu ryze neosobní komunikace může být pro některé klienty poněkud problematická. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než prostřednictvím počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale zdaleka nejen oni.

Centropol, který je stálicí v žebříčku 100 nejúspěšnějších českých firem, přichází v tomto ohledu s velkou jarní ofenzívou. Po Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Olomouci, Teplicích a Pardubicích je Hradec Králové dalším městem, kde se otevírá firemní zákaznické centrum. Od 10.května jsou zástupci společnosti svým klientům a všem potenciálním zákazníkům k dispozici každý všední den od 9:00 do 17:30 v Zamenhofově ulici, v samém centru krajského města. „Stejně jako v jiných městech jsme lidem z Hradce a z okolí připraveni odpovídat na jakékoliv dotazy spojené s dodávkami energií a s volbou vhodných spotřebičů. Pochopitelně budeme společně hledat i možnosti úspor,“ vysvětluje regionální ředitel Centropolu Petr Vavřík.

Změna v budování vztahu se zákazníky je součástí nové, mnohem ambicióznější obchodní strategie společnosti Centropol. Pro velké a stále rostoucí firmy nemůže být zákazník jen pouhým číslem, ale partnerem, se kterým je třeba vést neustálý dialog. „Ano, je to tak. V tom případě musíme být mnohem aktivnější. Nemůžeme čekat, že lidé přijdou za námi, to my se jim musíme otevřít a společně hledat řešení, která pro ně budou výhodná,“ potvrzuje Tomáš Hlaváček, obchodní ředitel Centropolu.

Dostatek informací, diskuze o nich, hledání výhodných řešení… To je dalším velkým tématem společnosti Centropol, které se zabývá problematikou energetické gramotnosti či spíše negramotnosti. Nejnovější průzkumy přinesly alarmující zjištění, energetická gramotnost v České republice se dlouhodobě pohybuje pouze kolem 5 procent. Jen tak malá část populace se orientuje v cenách, v možnostech úspor či v základních právních předpisech. Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. V tomto roce budeme pokračovat v otevírání zákaznických center, věříme, že i tyto pobočky výrazně pomohou k nápravě stávající situace,“ dodává Tomáš Hlaváček.  

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Google+  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Bilance obchodování na energetickém trhu Českomoravské komoditní burzy Kladno v roce 2017 meziročně vzrostla o 11 procent na 4 miliardy korun

17.1. 15:06   Na Českomoravské komoditní burze Kladno bylo v roce 2017 uzavřeno 6875 kontraktů na dodávku 6,108 milionu megawatthodin elektřiny a zemního plynu pro konečné odběratele za 3,986 miliardy korun. více >>>

Objem obchodů na krátkodobých trzích OTE s elektřinou a plynem rostl i v roce 2017

17.1. 4:53   V roce 2017 dosáhl objem obchodů s elektřinou na denním trhu OTE nového ročního maxima ve výši 21,75 TWh a objem obchodů s plynem na vnitrodenním trhu dosáhl nového ročního maxima ve výši 3,75 TWh. více >>>

Schválení zásad cenové regulace pro roky 2019–2020

12.1. 6:49   Rada ERÚ ve smyslu energetického zákona a pozdějších předpisů schválila návrh cenové regulace na roky 2019 až 2020. více >>>

Od února innogy zlevní plyn v průměru o 4,5 %

11.1. 7:30   Sleva platí pro zákazníky na základním ceníku Standard. Sleva se automaticky připíše na fakturu formou peněžní prémie. více >>>

Rok 2019 se blíží, co je s Novou tarifní soustavou

25.12.2017 | Ing. Jan Schindler, redakce
Před nedávným uvedením televizního pořadu Otázky Václava Moravce byla poslední zmínka o Nové tarifní soustavě v srpnu 2016. V ní byly zobecněny výsledky veřejného konzultačního procesu k Nové tarifní soustavě, která byla odsunuta na rok 2019. Rok 2019 se rychle blíží. Co se děje s tímto dříve velmi sledovaným? Jaké jsou názory vlivných odborníků?
diskuse: 28 příspěvků, poslední 05.01.2018 15:45
 
 

Aktuální články na ESTAV.czČištění a ochrana fasády rodinného domuPraha koupí objekt nádražní restaurace v BubenčiVize pro okresní město: Hala obchoďáku nebo moderní čtvrť pro bydlení a služby?Jak navrhovat, prodávat a instalovat řízené větrání a moderní vytápění