CENTROPOL chce být co nejblíže svým zákazníkům

Datum: 9.6.2017 3:12  |  Autor: Jan Schindler, redakce, podle tiskové zprávy společnosti Centropol

Jeden z největších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice otevřel 10. května novou kamennou pobočku v centru Hradce Králové

Není to tak dávno, co jsme se v různých studiích dočítali, že kamenné pobočky jsou přežitkem. Časy se ale mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Stále se zdokonalující a bezpečnější elektronika je v éře digitalizace neodmyslitelným nástrojem úspěšné komunikace. Na druhou stranu ryze neosobní komunikace může být pro některé klienty poněkud problematická. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než prostřednictvím počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale zdaleka nejen oni.

Centropol, který je stálicí v žebříčku 100 nejúspěšnějších českých firem, přichází v tomto ohledu s velkou jarní ofenzívou. Po Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Olomouci, Teplicích a Pardubicích je Hradec Králové dalším městem, kde se otevírá firemní zákaznické centrum. Od 10.května jsou zástupci společnosti svým klientům a všem potenciálním zákazníkům k dispozici každý všední den od 9:00 do 17:30 v Zamenhofově ulici, v samém centru krajského města. „Stejně jako v jiných městech jsme lidem z Hradce a z okolí připraveni odpovídat na jakékoliv dotazy spojené s dodávkami energií a s volbou vhodných spotřebičů. Pochopitelně budeme společně hledat i možnosti úspor,“ vysvětluje regionální ředitel Centropolu Petr Vavřík.

Změna v budování vztahu se zákazníky je součástí nové, mnohem ambicióznější obchodní strategie společnosti Centropol. Pro velké a stále rostoucí firmy nemůže být zákazník jen pouhým číslem, ale partnerem, se kterým je třeba vést neustálý dialog. „Ano, je to tak. V tom případě musíme být mnohem aktivnější. Nemůžeme čekat, že lidé přijdou za námi, to my se jim musíme otevřít a společně hledat řešení, která pro ně budou výhodná,“ potvrzuje Tomáš Hlaváček, obchodní ředitel Centropolu.

Dostatek informací, diskuze o nich, hledání výhodných řešení… To je dalším velkým tématem společnosti Centropol, které se zabývá problematikou energetické gramotnosti či spíše negramotnosti. Nejnovější průzkumy přinesly alarmující zjištění, energetická gramotnost v České republice se dlouhodobě pohybuje pouze kolem 5 procent. Jen tak malá část populace se orientuje v cenách, v možnostech úspor či v základních právních předpisech. Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. V tomto roce budeme pokračovat v otevírání zákaznických center, věříme, že i tyto pobočky výrazně pomohou k nápravě stávající situace,“ dodává Tomáš Hlaváček.  

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Blogger  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

větrný park Zuidwester

innogy spustila v Nizozemí větrnou elektrárnu s největšími pobřežními větrníky na světě

26.6. 16:00   Na pobřeží Nizozemí byla oficiálně zprovozněna jedna z největších větrných elektráren v Evropě. více >>>

Novinka od innogy v nákupu energií pro firmy

23.6. 4:11   Dodavatel energií innogy představil novou službu pro firmy, kterým má pomoci k efektivnějšímu nákupu energií. Služba s názvem iClever, dokáže průběžně monitorovat ceny energií na trzích a ve vhodnou chvíli plyn či elektřinu nakoupit za cenu dle představ zákazníka. více >>>

Produkty PXE úspěšně migrovány na platformu EEX

22.6. 7:03   15. června European Energy Exchange (EEX) a POWER EXCHANGE CENTRAL EUROPE (PXE) úspěšně migrovaly kontrakty dříve kotované na PXE na platformu EEX T7. více >>>

Zprávy burzovního trhu: 24. týden 2017

19.6. 7:34   Cena ročních kontraktů elektřiny ve vysokém napětí na Českomoravské komoditní burze Kladno ve 24. týdnu klesla, v nízkém napětí mírně stoupla. Zemní plyn ve velkoodběru zlevnil, v maloodběru zdražil. více >>>

Nedělejme ze zákazníků médium k získávání peněz  

18.6.2017 | Ing. Jan Schindler, redakce
Statutární ředitel nejvýznamnější aukční společnosti v oblasti aukcí dodávek elektřiny a plynu hovořil ve své přednášce na konferenci Obchodování s energií v ČR o potížích, se kterými se klienti potýkají při změně dodavatele.
diskuse: 1 příspěvek, 22.06.2017 16:00

Projekty 2017

 
 

Aktuální články na ESTAV.czSněmovna stvrdila svoji verzi novely stavebního zákonaPraha 12 podepíše smlouvu o stavbě nové radnice za 437,7 milionuNemovitosti a ochranná pásma: Pásma vznikající vydaným rozhodnutímSplitové tepelné čerpadlo Vitocal 100-S: Cena, kvalita, účinnost