CENTROPOL chce být co nejblíže svým zákazníkům

Datum: 9.6.2017 3:12  |  Autor: Jan Schindler, redakce, podle tiskové zprávy společnosti Centropol

Jeden z největších dodavatelů elektřiny a plynu v České republice otevřel 10. května novou kamennou pobočku v centru Hradce Králové

Není to tak dávno, co jsme se v různých studiích dočítali, že kamenné pobočky jsou přežitkem. Časy se ale mění a především velké společnosti si začínají uvědomovat, že není dobré ztrácet osobní kontakt se svými zákazníky. Stále se zdokonalující a bezpečnější elektronika je v éře digitalizace neodmyslitelným nástrojem úspěšné komunikace. Na druhou stranu ryze neosobní komunikace může být pro některé klienty poněkud problematická. Návrat ke kamenným pobočkám, kde je možné vést dialog i jinak než prostřednictvím počítače a chytrého telefonu, vítají především starší lidé, ale zdaleka nejen oni.

Centropol, který je stálicí v žebříčku 100 nejúspěšnějších českých firem, přichází v tomto ohledu s velkou jarní ofenzívou. Po Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Olomouci, Teplicích a Pardubicích je Hradec Králové dalším městem, kde se otevírá firemní zákaznické centrum. Od 10.května jsou zástupci společnosti svým klientům a všem potenciálním zákazníkům k dispozici každý všední den od 9:00 do 17:30 v Zamenhofově ulici, v samém centru krajského města. „Stejně jako v jiných městech jsme lidem z Hradce a z okolí připraveni odpovídat na jakékoliv dotazy spojené s dodávkami energií a s volbou vhodných spotřebičů. Pochopitelně budeme společně hledat i možnosti úspor,“ vysvětluje regionální ředitel Centropolu Petr Vavřík.

Změna v budování vztahu se zákazníky je součástí nové, mnohem ambicióznější obchodní strategie společnosti Centropol. Pro velké a stále rostoucí firmy nemůže být zákazník jen pouhým číslem, ale partnerem, se kterým je třeba vést neustálý dialog. „Ano, je to tak. V tom případě musíme být mnohem aktivnější. Nemůžeme čekat, že lidé přijdou za námi, to my se jim musíme otevřít a společně hledat řešení, která pro ně budou výhodná,“ potvrzuje Tomáš Hlaváček, obchodní ředitel Centropolu.

Dostatek informací, diskuze o nich, hledání výhodných řešení… To je dalším velkým tématem společnosti Centropol, které se zabývá problematikou energetické gramotnosti či spíše negramotnosti. Nejnovější průzkumy přinesly alarmující zjištění, energetická gramotnost v České republice se dlouhodobě pohybuje pouze kolem 5 procent. Jen tak malá část populace se orientuje v cenách, v možnostech úspor či v základních právních předpisech. Mnoho odběratelů elektřiny a plynu se domnívá, že změna dodavatele je příliš složitá a tak raději platí o tisíce korun ročně více. „Kdyby lidé věděli, jak je to jednoduché, tak by byl energetický trh v mnohem větším pohybu. Drtivou většinu potřebných úkonů totiž za zákazníky udělá obchodník. V tomto roce budeme pokračovat v otevírání zákaznických center, věříme, že i tyto pobočky výrazně pomohou k nápravě stávající situace,“ dodává Tomáš Hlaváček.  

 

Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Blogger  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk 


Související z oboru

Zákazníkům ENWOX ENERGY hrozí neoprávněný odběr

15.8. 12:12   Společnost ENWOX ENERGY s.r.o. oznámila operátorovi trhu zkrácení dodávky u 5 403 odběrných míst k 14. srpnu 2017 a u dalších 213 odběrných míst k 15. srpnu 2017. více >>>

Změny odběrných míst elektřiny a plynu v prvním pololetí

12.8.2017 | Ing. Jan Schindler, redakce
Změny v počtech odběrných místech zajímají každého dodavatele, je to měřítko úspěšnosti dodavatele na energetickém trhu. Co říkají zveřejněné statistiky, jaký způsob prodeje byl nejúspěšnější a komu se na trhu nedaří?

Jak se vyvíjí ceny elektřiny a zemního plynu na energetické burze?

10.8. 19:30   Ing. Jan Schindler, Analytik Kalkulátoru cen energií TZB-info, odpovídá na otázky magazínu Finance.cz. U plynu jsou ceny stabilní. Je zřetelný trend u obou komodit po letech zvyšovat stálé platby. více >>>

Zprávy z Českomoravské komoditní burzy Kladno

7.8. 22:12   Na ČMKBK byly v 1. pololetí zobchodovány téměř 2 TWh energií. Zprávy burzovního trhu: 31. týden 2017. Amper Market se musí omluvit, rozhodl soud. více >>>

innogy bude v Německu provozovat dobíječky elektromobilů pro dálniční odpočívadla Tank & Rast

26.7. 17:00   innogy bude provozovat dobíječky u 103 odpočívadel. Za dobíjení řidiči zaplatí platební kartou nebo přes PayPal. více >>>

Projekty 2017

 
 

Aktuální články na ESTAV.czPraha vybrala zpracovatele projektu obnovy Malostranského náměstíSuchá podlaha F146 – ideální řešení pro novostavby i pro rekonstrukceParkovací stání pro vozíčkáře a doprava handicapovaných v praxiHypotéky, úvěry, nemovitosti versus ČNB - jak se vyznat v jejích doporučeních?