Aquatherm i na Slovensku každé dva roky

Datum: 11.9.2016  |  Organizace: MDL Expo, s.r.o.  |  Firemní článek

Aquatherm Nitra se bude konat od 7. do 10. 2. 2017 a kromě přechodu na dvouletý cyklus jsme pro vystavovatele i návštěvníky připravili řadu novinek, např. slosování online registrací návštěvníků a výherci bude ještě během veletrhu předán FIAT FIORINO COMBI.

MDL Expo, s.r.o.
Šmeralova 170/ 31
170 00 Praha 7

tel.: +420 602 299 614, +421 948 955 721
e-mail:
web:www.mdlexpo.cz

Nemluvíme pouze o počátku organizování veletrhu v dvouletém cyklu, ale o budování odborného veletrhu TZB, který cíleně a komplexně zastřeší a odprezentuje budovu jako jeden celek z pohledu vytápění, měření, řízení a regulace, zdravotechniky, ale i vzduchotechniky, chlazení a klimatizace.

Aquatherm Nitra je dnes na Slovensku jediným mezinárodním odborným veletrhem v oblasti TZB, který má reálnou šanci výše uvedené naplnit.

A proč dvouletý cyklus veletrhu?

Jsou to především ekonomické důvody, které musí naši klienti řešit denně, ale i prodlužování intervalů zavádění nových výrobků na trh. Konkrétní termín včetně konání v lichých letech jsme pečlivě vybírali právě s ohledem na Vás, naše klienty, s maximálním možným přihlédnutím k nosným odborným akcím jak doma, tak i v zahraničí, se zvláštním ohledem na Aquatherm Praha (sudé roky).

A jaké další změny se připravují?


AUTOMOBIL PRO VAŠE NÁVŠTĚVNÍKY
  • soutěž pro návštěvníky veletrhu
  • losování všech online registrací
  • slavnostní předání výhry ještě během veletrhu
Nová reklama
  • navýšení budgetu mediální kampaně o 30 % na 85 000 EUR
  • posílení billboardové kampaně o 60 %
  • pokrytí území všech 138 slovenských měst, budeme vidět v každém koutě Slovenska
  • TV kampaň na TA3, rádiové spoty s dosahem po celém Slovensku
  • posílení inzerce a PR v odborném a denním tisku v kombinaci s lifestylovými časopisy
  • INTERNET – image a PR digitální kampaně zaměřeno zejména na architekty, projektanty, instalatéry a montážní firmy
  • GOOGLE SEARCH – umístění Vámi vybraných klíčových slov do internetové kampaně, dodejte nám 5 Vašich vlastních slov a buďte na prvním místě v Google již 14 dní před veletrhem
Naše aplikace ATapp® nyní i pro návštěvníky = výměna informací online NOVINKA
  • „označte si svůj exponát“, každý návštěvník získá naši aplikaci ATapp® do svého telefonu a bude si moci „přečíst“ Váš exponát - název, typ, parametry, prodejce, zástupce podle regionů včetně kontaktů
  • získání kontaktu na návštěvníka jedním kliknutím zůstává i v roce 2017, jak pro Android tak nově i IOS



A co bude výsledkem ?

  • rozšíření výstavní plochy o 25 %
  • rozšíření reklamních aktivit o 35 %
  • rozšíření PR prostoru pro vystavovatele = smysluplné prezentace (pravidelný mailing na 14 000 aktivních odběratelů newsletteru, prezentace na webu, prezentace v rámci naší mediální kampaně)
  • přímá komunikace s návštěvníky pomocí veletržní aplikace
  • střídání veletrhu v kontextu České a Slovenské republiky = DIVERZIFIKACE NÁKLADŮ, OBNOVA PRODUKTŮ
  • aktivní akvizice v zahraničí, úzká spolupráce s rodinou Aquatherm ve světě = mezinárodní portfolio přímo prezentovaných i zastoupených značek
  • nový model doprovodného programu pod záštitou profesionálů a odborníků z oblasti TZB ze Slovenska i zahraničí za účasti asociací ze Slovenska i z úrovně EU, ve stávajících prostorách veletržní haly M3, tak i v nově vybudovaném konferenčním centru

 

Datum: 11.9.2016
Organizace: MDL Expo, s.r.o.



Sdílet:  ikona Facebook  ikona Twitter  ikona Blogger  ikona Linkuj.cz  ikona Vybrali.sme.skTisk Poslat e-mailem Hledat v článcích 


 
 

Aktuální články na ESTAV.czBoj se suchem v ČR: On-line systém, dotace Dešťovka a nová legislativaNový a bezpečný trend větráníVazby cihelného pohledového zdivaPraha chce lépe řešit správu svého majetku, včetně prázdných domů