Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Kampaň lidem vysvětlí, jak vědecké poznatky 3M mění jejich každodenní životy

Technologická společnost 3M v dubnu spustí kampaň na podporu znalosti své značky. V duchu nové platformy 3M Science. Applied to Life.TM představí dvojici klíčových vizuálů z průmyslového prostředí.

Bezpečnostním technikům, operátorům ve výrobě, ale i samotným uživatelům a široké veřejnosti tak dá na vědomí, že své vědecké poznatky umí převést do praxe tak, aby zlepšily život každého z nás, každý den.

Marketingovou komunikaci technologických firem obvykle tvoří nástroje B2B, 3M je rozšíří. „Portfolio 3M má přes 50 tisíc produktů a každý segment vyžaduje něco jiného. Aktuální kampaní upozorňujeme na to, co mají všechny tyto produkty společné – vycházejí z aplikace vlastního výzkumu a vývoje 3M, které umožňují lidem být ještě lepší v tom, co dělají,“ vysvětluje marketingový ředitel 3M René Skuček.

Na aplikaci vědeckých poznatků do praxe upozorní 3M prostřednictvím dvou produktů, které zároveň reprezentují dva z klíčových segmentů.

  • Respirátory Aura odkazují na spolehlivost a bezpečnost ochranných pracovních prostředků, které 3M neustále vylepšuje, aby chránila zdraví milionů zaměstnanců v průzkumu i ve výrobě.
  • Do průmyslové výroby je zasazen i druhý vizuál s brusivy Cubitron II. „Lidé ve výrobě chtějí pracovat s prvotřídním materiálem. Jsou pyšní na to, co dělají a považují to za umění. Také proto chtějí vše efektivně a ve vysoké kvalitě – a produkt 3M jim to umožňuje,“ vysvětluje René Skuček výběr vlajkového produktu.

Kreativa kampaně vznikla v zahraničí, do českého prostředí ji adaptovala agentura BBDO. Jako mediální agenturu 3M vybralo Zenith. Mediální mix zahrnuje outdoorové plochy v průmyslových oblastech, print, display a komunikaci na sociálních sítích. Každá kreativa bude mít vlastní landing page s marketingovou automatizací. Červené logo technologické společnosti 3M se v mediálním prostoru začne více objevovat na začátku dubna, kampaň potrvá do poloviny června.

Věda a spolupráce jsou hnacím motorem všeho, co 3M dělá pro lepší život. Nový výraz firemní identity podtrhuje to, co je značce 3M společné napříč všemi segmenty. Ať už to jsou skleněné mikrokuličky používané jako příměsi do plastů pro odlehčení materiálů v automobilech, stetoskop s technologií Bluetooth umožňující poslech tlukotu srdce na kilometry vzdáleného pacienta, reflexní materiály používané při značení silnic nebo inovativní technologie v elektronice, na kterou se spoléháme každý den, je to vždy aplikovaná věda, kdo vylepšuje naše životy.

Jak? O tom vypoví např. www.3Mpribehy.cz


 
 
Reklama